Gå til innhold

Hvor er det best å kjøpe Real Madrid billett?

gier008

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst å overraske kjæresten min med fotballtur til Madrid, og se Real Madrid på Santiago Bernabeu. Samtidig får jeg en fin helgetur til en vakker by.

Hvor er det best å kjøpe billetter? Og er det billigst å kjøpe pakketurer (f.eks Ving), eller bør man bestille billett, hotell og billett seperat. Pris er ikke nødvendigvis det viktigste, men at jeg gjør et trygt kjøp hos noen en kan stole på. 

Setter pris på tips og råd. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke så peiling når det gjelder billetter til Real Madrid kampene, men har hørt at det kan være litt vanskelig å få billetter, er ikke helt sikkert, men jeg ser nå at de kampene framover er utsolgt (kan hende de har sånn som f.eks Chelsea, som ikke slipper billetter til personer som ikke er medlemmer av supporterklubben før en viss dato),  men det billigste er helt klart å bestille hver for seg vil jeg regne med. 

Da jeg har sjekket med Ving, som har slike fotballturer, skal ha 5000kr for 2 billetter, og 2 netter på hotell, uten fly vel og merke, da flybilletter er på rundt 2-3 tusen kr t/r i slutten av denne måneden. 

Så hvis du vil ha det mye billigere så er det jo enkelt å ordne hver for seg, om man får billetter. Eller så er det sikreste å kjøpe gjennom Ving og bare bestille flybilletter utenom :)

Lenke til kommentar

Dette skal være en julegave/bursdagsgave kombinert, så turen vil ikke bli før på nyåret. 

Er veldig usikker på hvilke nettsider jeg skal bruke for å bestille billett

Kjøp direkte av klubben eller av den norske supporterklubben til Real Madrid, det er veldig mange tiltak når man skal på Santiago Bernabéu når det gjelder billetter som er solgt andre steder, som svartebørsen, da de sjekker ID opp mot billetten har jeg hørt. 

Men på http://www.realmadrid.com/en/ticketser det hvertfall sikrest om man får billetter.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som har erfaring med å kjøpe billetter fra ticketbis.com? Ser ut som de har greie priser. 

Ving.no virker som det tryggeste kjøpet, men det blir litt dyrt når jeg tenker å være der i 3-4 netter. I tillegg kan man kun benytte seg av deres hoteller, som ligger i nærheten av stadion, og ikke selve byen. Tenker jo å bruke mesteparten av tiden i byen. 

Det jeg er ute etter er å kjøpe billetter en plass, og bestille hotell for seg selv. Billettene må være slik at viss kampdagen flyttes, så har vi fortsatt billetter. 

Har svært liten erfaring med dette, så beklager mye spørsmål. 

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Vet at dette er en halvgammel tråd, men her er en liten erfaring: Har vært to ganger på fotballtur til Madrid. Den ene gangen kjøpte vi billetter gjennom telefon (fra klubben), noe som var litt vanskelig (men noe billigere), den andre gangen kjøpte vi komplett tur (fly, hotell og billetter) gjennom fotballbillett.com. Jeg husker ikke hvor mye vi betalte første gangen, men du kan f.eks. se at billetter til Real Madrid her (http://www.fotballbillett.com/real-madrid/billetter/) begynner på 1400 kroner, og opp til 6000-7000 kroner for El Clasico. Nå kan du også kjøpe billetter gjennom den offisielle nettsiden på http://realmadrid.com, men tror du får enda billigere billetter dersom du ringer stadion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...