rofl2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Jeg forsøkte å bruke Google Drive men fant det så besværlig at jeg bare ville kvitte meg med det. Men det gikk ikke å avinstallere, og jeg fikke heller ikke fjernet alt som hørte til direkte i program-mappen. Så når jeg nå bruker FireFox får jeg hele tiden beskjed om at jeg har dårlig med lagerplass og jeg tror det kommer fra G-drive. Men jeg har 50GB på C: så problemet ligger nok ikke der. Burde holdt meg unna det. Tror det beste er å installere Windows pånytt. Endret 4. oktober 2015 av rofl2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Du kan jo bare slette allt du har lastet opp på google drive så vil det jo forsvinne fra maskinen og. Men om du ikke får slettet det av en eller annen grunn må du ha noe annet feil på maskinen din som en formatering kan hjelpe på. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Logg inn på google drive i nettleseren og flytt / slett alt som ligger der. Gå gjennom og sjekk at programmet er avinstallert på maskinen, og sjekk "utvidelser" i firefox om det ligger noe Google drive der også edit: Last ned og bruk CCleaner hvis du har monget avinstalleringen. Endret 4. oktober 2015 av Sampson Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Logg inn på google drive i nettleseren og flytt / slett alt som ligger der. Gå gjennom og sjekk at programmet er avinstallert på maskinen, og sjekk "utvidelser" i firefox om det ligger noe Google drive der også edit: Last ned og bruk CCleaner hvis du har monget avinstalleringen. Jeg ser nå at jeg kan Delete your Google Account men tar ikke sjansen på det før jeg kan være trygg på at det ikke berører min gmail account. Man blir litt skeptisk etterhvert... Men når jeg går inn på Google Drive ser jeg at jeg bruker 15 GB fortsatt, så det jeg forsøker å slette med "merk alt" og "delete", og får svaret at x (et mindre antall, det er sikkert et par tusen der) antall filer er slettet, så har jeg fremdeles 15 GB i bruk. Avinstallering går ikke, jeg får beskjed om at Another application has exclusive access to the file ’C:\Documents and Settings\myname\Local Settings\Application Data\Google\Drive\ip_lockfile.’ Please shut down all other applications, then click Retry. Skjønner ikke hvor skoen trykker. Jeg kommer ingen vei. Jeg går beskjed om at Google ikke kan 'sync' fordi den ikke finner drive mappen på pc. Den slettet jeg. Skal jeg opprette den pånytt? Skulle gjerne bli kvitt 15 GB med filer på Drive'n. Jeg bootet fra en anne partisjon som ikek er infisreet med en Drive installasjon men det funker på samme måte der også. Det finnes ganske enkelt ikke noenmåte å fjerne det man har lastet opp? Jeg er belastet med å ha fylt opp 15GB med filer som skal vekk... Jeg satte igang med en ny økt med sletting av filer på Drive og kom overraskende nok ned på null. Jeg brukte ctrl-A for å merke alt, og fikk da slettet noen filer, og når jeg gjentok prosessen fikk jeg for hver gang slettet et større antall og kom da snart ned på null. Merkingen tok antakelig litt tid så hvis jeg hadde ventet litt ville kanskje alt ha blitt slettet i en jafs. Men nå er også meldingen borte fra FF, så da tror jeg at Drive snart skal være glemt her hos meg. Jippie! Endret 6. oktober 2015 av rofl2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå