Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blowjob for første gang, tips?

Anbefalte innlegg

Heluu. Er ei jente på 20 som ut av tilfeldigheter aldri har gitt en blowjob. Har en liten plan om å gjøre det på kjæresten i morgen. Har googlet litt masse og tror jeg har basiskunnskapen cirka klart. Er bare litt bekymret for om jeg kommer til å tørre når jeg faktisk er der - det er ganske personlig og veldig prestasjonstungt. Kunne jeg få noen siste tips på veien?

Anonymous poster hash: 9f3ec...98b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å ikke ha for store forventninger. Se på det som et eksperiment og ha det gøy. Det er fullt mulig at du ikke får ham til å komme engang før du har prøvd noen ganger, men han setter sannsynligvis jævlig stor pris på det uansett. Av det rent tekniske vil jeg anbefale øyekontakt og mye fuktighet.

Anonymous poster hash: 9f0e5...38a
Lenke til kommentar

Heluu. Er ei jente på 20 som ut av tilfeldigheter aldri har gitt en blowjob. Har en liten plan om å gjøre det på kjæresten i morgen. Har googlet litt masse og tror jeg har basiskunnskapen cirka klart. Er bare litt bekymret for om jeg kommer til å tørre når jeg faktisk er der - det er ganske personlig og veldig prestasjonstungt. Kunne jeg få noen siste tips på veien?

Hvor erfaren er han da?

Du kan jo begynne forsiktig, og så spørre hvordan han liker det.

Lenke til kommentar

på undersiden av kukhodet er det en streng, slikk der ;)

Ellers så bare sier du at dette er din første gang og spør partnern din om råd, tips etc. Er faktisk ikke farlig å prate med hverandre når man har sex, så lenge du liker hva du gjør og prøver, så kan det ikke gå så galt.

Lenke til kommentar

Viktigste av alt er at du nyter det selv. Om du kun gjør det fordi han er keen og/eller du føler det er forventet av deg blir det bare feil.

Uansett, blikkontakt er alltid en vinner. Ta det med ro, ikke forhast deg. Selv liker jeg å ta litt på meg selv også mens jeg suger.

Noen tips:

-stryk eller klem lett på ballene.

-sug på ballene(anbefales).

-runk han mens du suger. Eller veksle litt på det, kjedelig å bli sliten i kjeften av å suge:p

-slikk og lek med penishodet.

-bruk spytt som glidemiddel

-stryk eller dask penis forsiktig mot ansiktet ditt, eller la den gli mellom brystene dine.

Hvis du liker overnevnte, runk han litt med brystene dine mens du slikker på penishodet.

Det er så mye mer du kan gjøre enn å bare suge. Kun fantasien som setter grenser:)

Om du ikke har sugd før er det vanskelig å vite om det er noe man kommer til å like eller ikke.

Det er smak og behag.

Kommunikasjon. Spørr han om han syns det er digg det du gjør.

Lykke til:)

Endret av dafuuq
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Øyekontakt? Really? :p 

Til TS: Det viktigste du må huske på er at uansett hva du gjør med munnen din der nede (bortsett fra å bite) så er det godt for typen din. Om du holder på i 2 minutter, 5 minutter.. 10 minutter. Det er godt uansett. Og ikke tenk på at du skal få han til å komme.. skjer det, så skjer det. Noen kommer lett når de blir sugd, andre ikke. Jeg er en av de som nesten ikke kommer i det hele tatt.. 

Lenke til kommentar

Ja, folkens, hvis noen er interessert, så kan jeg røpe at det ikke gikk spesielt bra. Jeg ble stresset og nervøs og turte ikke, og han skjønte ikke hvorfor vi aldri kom i gang (med vanlig sex). Så etter litt var han ikke noe kåt mere, og da begynte jeg å gråte fordi jeg ikke hadde fått det til (noe han jo ikke visste).

Komplekset ble ikke så mye bedre, haha. Tror jeg tar det på et annet tidspunkt ?

Lenke til kommentar

Ja, folkens, hvis noen er interessert, så kan jeg røpe at det ikke gikk spesielt bra. Jeg ble stresset og nervøs og turte ikke, og han skjønte ikke hvorfor vi aldri kom i gang (med vanlig sex). Så etter litt var han ikke noe kåt mere, og da begynte jeg å gråte fordi jeg ikke hadde fått det til (noe han jo ikke visste).

Komplekset ble ikke så mye bedre, haha. Tror jeg tar det på et annet tidspunkt

Det var leit.. men det går seg nok til! Og husk.. alt er godt.. bare du ikke biter. :p

Prøv igjen allerede neste gang. Når dere er nakne, så går du bare ned og suger/slikker litt.. (trenger ikke være mer enn 15-20 sekunder) også kan dere ha sex sånn som dere pleier.. 

Neste gang gjør du det litt mer.. og på denne måten blir du litt tryggere. Håper jeg. :D

Endret av Magiii
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...