V.Hillestad Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg holder på å sette sammen en PC nå, så ser jeg at under vifta til processoern så er det en liten metall lapp. Er det meningen av man skal ta av denne? håper på et hurtig svar Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det er ferdigmontert kjølepasta, og skal ikke tas bort, så fremst du ikke skal ha på egen kjølepasta. Da må den fjernes først. Men hvis den er beskyttet av en liten plastbit, så må du fjerne plastbiten før du monterer. Lenke til kommentar
V.Hillestad Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 tusen takk Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 tok vekk min fra den gamle boxed vifta mi jeg ! =P Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Du burde fjerne den kjølepastaen som var under kjøleren når du fikk den og sett på litt artic silver 5 Endret 13. november 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har lyst på arctic silver 5 jeg.. På min p4 var d no svart dritt på boxed vifta mi... er ikke det kjølinga da? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har lyst på arctic silver 5 jeg.. På min p4 var d no svart dritt på boxed vifta mi... er ikke det kjølinga da? Joa, den "svarte dritten" er kjølepasta Arctic Silver 5 leder varme bedre, og er et godt valg om du skal overklokke. Skal du ikke overklokke trenger du ikke bekymre deg så mye, den "svarte dritten" holder lenge til ditt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå