Gå til innhold

Sølte cider på MacBook Air – Nå virker den ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du slo den av å lot den tørke en ukes tid før du slo den på igjen?

Er vel mye sukker i Cider, så mulig du skulle skylt forsiktig med vann før du lot den tørke, men da burde man ikke ha i batteriet (og det kan man kansje ikke ta ut på MacAir?)

Du må nok sende den inn om du ikke vil skru den opp selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

You fucked up. Send inn på reklamasjon, dra en hvit løgn.

Har man sølt cider (eller noe annet, spesielt sukkerholdig væske) i den, så kommer man neppe langt med den løgnen. Da blir man avslørt rimelig kjapt, og da mister du all eventuell godvilje hos verksted og forhandler.

Anbefaler å heller være ærlig.

Ta kontakt med forsikringsselskapet ditt, og hør om de kan dekke noe av det.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du skal frem til her. Jeg ville aldri sølt noe på min PC, det er en noob ting å gjøre.

Uansett om han sender den inn så finner de helt sikkert ut at han har sølt selv så det ikke går på garanti.

Jeg forsøker å komme frem til at han bør være ærlig og fortelle hva som har skjedd, ikke prøve seg på å få dette på reklamasjon med å dra en hvit løgn slik du foreslo.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du skal frem til her. Jeg ville aldri sølt noe på min PC, det er en noob ting å gjøre.

Uansett om han sender den inn så finner de helt sikkert ut at han har sølt selv så det ikke går på garanti.

Ja, kjempeprisverdig å ikke søle, hakket mindre prisverdig å forsøke seg på  juge i forbindelse med reklamasjon.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...