Mulena Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg søkte Sider på min MacBook Air, og den vil bare starte kun når jeg har i lader. Når den startet kan jeg logge inn, men etter det står det bare at den oppdaterer... Hvordan dette fikses? Lenke til kommentar
Mulena Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Mente at jeg sølte, autokorrekt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bit i det sure eplet og send den på reparasjon. 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bit i det sure eplet og send den på reparasjon. Dagens lille. Takk takk. 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Husk at macbook air er kun kompatibel med eplecider. 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Håper du slo den av å lot den tørke en ukes tid før du slo den på igjen? Er vel mye sukker i Cider, så mulig du skulle skylt forsiktig med vann før du lot den tørke, men da burde man ikke ha i batteriet (og det kan man kansje ikke ta ut på MacAir?) Du må nok sende den inn om du ikke vil skru den opp selv. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 You fucked up. Send inn på reklamasjon, dra en hvit løgn. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 You fucked up. Send inn på reklamasjon, dra en hvit løgn. Har man sølt cider (eller noe annet, spesielt sukkerholdig væske) i den, så kommer man neppe langt med den løgnen. Da blir man avslørt rimelig kjapt, og da mister du all eventuell godvilje hos verksted og forhandler. Anbefaler å heller være ærlig. Ta kontakt med forsikringsselskapet ditt, og hør om de kan dekke noe av det. 4 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 You fucked up. Send inn på reklamasjon, dra en hvit løgn. You fucked up. Send inn på reparasjon, vær ærlig og fortell hva som har skjedd. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 You fucked up. Send inn på reparasjon, Nope Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 You fucked up. Send inn på reparasjon, Nope ...jeg er av en eller annen grunn ikke så overrasket... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hva du skal frem til her. Jeg ville aldri sølt noe på min PC, det er en noob ting å gjøre. Uansett om han sender den inn så finner de helt sikkert ut at han har sølt selv så det ikke går på garanti. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hva du skal frem til her. Jeg ville aldri sølt noe på min PC, det er en noob ting å gjøre. Uansett om han sender den inn så finner de helt sikkert ut at han har sølt selv så det ikke går på garanti. Jeg forsøker å komme frem til at han bør være ærlig og fortelle hva som har skjedd, ikke prøve seg på å få dette på reklamasjon med å dra en hvit løgn slik du foreslo. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 @kremt, du er på ville veier akkurat nå. Du har ingen andre muligheter enn å sende den inn på reparasjon. Kommer til å koste noen lapper, men er kanskje verdt det. Lenke til kommentar
Mulena Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Skal sende den på reperasjon, takk Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hva du skal frem til her. Jeg ville aldri sølt noe på min PC, det er en noob ting å gjøre. Uansett om han sender den inn så finner de helt sikkert ut at han har sølt selv så det ikke går på garanti. Ja, kjempeprisverdig å ikke søle, hakket mindre prisverdig å forsøke seg på juge i forbindelse med reklamasjon. AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå