GnilreG Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Er årevis siden det har vært underholdende å sitt Liverpool spille. BR har tatt vekk alt gleden av å se kamper. Ser fortsatt alle kampene men det er ikke det samme som det var dessverre. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Andreomgangen har vært tammere enn første, men ikke direkte kjedelig imo. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Everton virker slitne, Liverpool fornøyde. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Liverpool er rett og slett ikke spesielt gode om dagen. Det er forøvrig lite poeng i å legge opp til innlegg og spille rundt på kant når det ikke er noen som tar innleggene i midten. Denne fotballen passer ikke for Sturridge. Endret 4. oktober 2015 av oOF Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det offensive spillet vårt er frustrerende å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Two angry black men. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Dæven. Sinna-Sakho er ikke en jeg vil møte i en mørk bakgate. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Lol, Sakho hadde blitt drept av Lukaku Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sakho er et beist. Blir nesten litt redd a å se han hisse seg opp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Tror Lukaku har skyld der, men Sakho har et voldsomt temperament! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Sparker de BR idag eller venter de til imorgen? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Syns ikke dette var bra nok av laget. Middelmådig i dag også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Mignolet vår beste spiller idag. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 zZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Nedtur for min del. Synes vi ser ut til å ha etablert oss som ett middelmådig lag, selv om det ikke er dårlig å spille uavgjort borte mot Everton. Jeg er i hvertfall klar for å bytte ut BR, i hvertfall om Klopp eller Ancelotti er realistisk. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva med å ta inn Bob om BR får fyken? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ååå Bob Bradley hadde jeg seriøst digga som Liverpool-manager Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Nok et 1-1 resultat på Goodison for Rodgers. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hva med å ta inn Bob om BR får fyken? Jeg tror det hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå