Musty Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 skjønner ikke vhorfor Can bare står og ser på... 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Lol elendig klarering av Can. Kan jo nesten regnes som assist 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ings scoret ja, da blir vel Rodgers? Send han avSlutt å se fotball om du virkelig mener at man skal få gult når man går for brassespark. Sporten er kanskje ikke for deg. Brassespark er vel å bra, men jeg mener likevel at det er gult å sparke motspillere i hodet. På ball eller ikke, så er det farlig spill i min bok.Ikke når forsvareren stikker fram hode når bevegelsen allerede er godt i gang. Det blir for tullete Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Haha lol for et forsvarsspill Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ings scoret ja, da blir vel Rodgers? Send han avSlutt å se fotball om du virkelig mener at man skal få gult når man går for brassespark. Sporten er kanskje ikke for deg.Brassespark er vel å bra, men jeg mener likevel at det er gult å sparke motspillere i hodet. På ball eller ikke, så er det farlig spill i min bok.Ikke når forsvareren stikker fram hode når bevegelsen allerede er godt i gang. Det blir for tullete Jeg så ikke skikkelig etter på det, men om det er tilfelle, så er jeg enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Så se situasjonen før du poster neste gang da Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Haha lol for et forsvarsspill Klassisk sløvhet. Og det blir jo selvfølgelig straffet. Forferdlig dårlig av Can det der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Can lever i en tynn tråd. Helt ok at han ikke fikk gult kort for farlig spill, men det hadde ikke vært galt å gi det heller! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Så se situasjonen før du poster neste gang da Klart jeg så situasjonen, jeg så bare ikke etter på om Barry oppsøkte foten, som du sa. Men jeg så at han sparket Barry i hodet. Etter å ha sett situasjonen igjen, så mener jeg i alle fall ikke at det hadde vært galt med gult på den. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Som sagt, en vinn-vinn situasjon idag. Ser ut som det blir BR-sparken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hadde ikke blitt lei meg om Can blir byttet ut Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 En av beste kampen så langt i år mtp dommeravgjørelser. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Enig Wengerout! Deilig å faktisk få litt trøkk i kampen, samtidig som at det ikke blir stopp i spillet hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Å vise ut Can på den der hadde vært et tap for fotballen. Enig wengerout Endret 4. oktober 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Allen eller Lallana inn for Can. Legg om til 4 bak og diamant på midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå