Gå til innhold

Daily Signs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leve abstraksjonen!! :-)

Blir ikke helt enig med meg selv her - om jeg ville ha fylt inn det hvite feltet - eller kuttet det bort... Fant på en måte mer hvile i bildet når jeg scrollet nedover..

... Men så er det jo ditt bilde - og det er du som står som formidler ;-) ...og som sagt - det abstrakte er absolutt verdifullt som motiv ;-)

Lenke til kommentar

Leve abstraksjonen!! :-)

Blir ikke helt enig med meg selv her - om jeg ville ha fylt inn det hvite feltet - eller kuttet det bort... Fant på en måte mer hvile i bildet når jeg scrollet nedover..

... Men så er det jo ditt bilde - og det er du som står som formidler ;-) ...og som sagt - det abstrakte er absolutt verdifullt som motiv ;-)

 

Takk skal du ha Gro. Jeg velger av og til noen irriterende avslutninger/ inkluderinger. Da bildet holder meg "våken" noe lenger. Men har stor forståelse for ditt forslag. Mvh Ingvald

Lenke til kommentar

Er litt enig med Gro, når en scroller ned sånn at det hvite forsvinner, så blir det mer harmoni og enda mer abstrakt. :) Forøvrig fine farger og veldig dekorativt. Du er en kunstner du! :)

 

Kanskje fremtidens arkeologer for arbeide med å tyde disse. Takker så mye for hyggelig titulering. Jeg ser minst like mye kunstneriske kvaliteter i hva du sender ut. Kan godt støtte både deg og Gro i en eventuell croop. Mvh ibn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...