Torbjørn Milje Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Høsttåke over Stokkadalsvatnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Flotters!! # Jan Åge Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Tusen takk Jan Åge for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Nydelig, nesten trolsk stemning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fint lanskap akkompagnert med akkurat passe mengde tåke. Fine farger som reflekterer årstiden. -Frode Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Tusen takk Ragnar og DataFMT for de fine kommentarene dere har gitt dette bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 En ulykke for deg at ryggen stopper all utendørs aktivitet, men en lykke for oss som nå får lov til å få et innblikk i alle de fotografiske skattene du sitter på. Dette er intet unntak. Pirkete som jeg er nevner jeg at jeg ville tatt et klikk med kloner nede i høyre hjørnet for den vesle der trekker faktisk oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Tusen takk Roar for din fine kommentar av bildet. Jeg skal nok komme meg på beina igjen men det kan ta tid. Helgen har vært meget ille med mye vondt nedover venstre foten. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg