Oldie Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Windows.no hadde for en tid tilbake en avstemning("poll") over hvilket OS som var mest brukt. Da var andelen Windows XP/Windows 2000 ca lik. På den nyeste spørringen har XP nesten 70 prosent av stemmene mens 2K ligger under 15 prosent. Er det veldig mange av dere der ute som har "konvertert" fra Windows 2000 til Windows XP i løpet av de siste månedene? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har ikke peiling, men bruker selv XP fordi laptopen ikke har særlig mye hardware som jeg har win2000-drivere til. Men helst kunne jeg tenkt meg å bruke windows 2000 på alle maskinene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har HT prosessor, men tror ikke jeg jeg kommer til å bytte. 2000 er for perfekt på alle måter, og XP blir nok altfor frustrerende. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Mange av de som hadde Win2k gikk til Linux kanskje? Iallfall meg og Egil Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har brukt XP en stund men nå har jeg 2000. Synes ikke XP er noe bedre, det er noen nyttige funksjoner, men også mye som er plagsomt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 har brukt win2000 mye og bruker det fortsatt på laptopen og er godt fornøyd med det. Likevell foretrekker jeg XP hvis pcn er rask nok og kjører det på "hovedmaskinen". Bare litt tweaking som skal til. Fjerne stygg GUI, og litt annnet stasj. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg bruker XP fordi det hender ofte at 2000 ikke takler spill... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Stolt XP bruker... Liker at alt kan konfigureres, spesielt utseende! Og selvfølgelig stabiliteten Endret 13. november 2003 av TCi Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Stolt XP bruker... Liker at alt kan konfigureres, spesielt utseende! Og selvfølgelig stabiliteten Akkurat... Er svært mange 2000 brukere som ikke vet at det går an å endre på utseende og instillinger i windows XP... Men jeg har faktisk brukt windows server 2003 i et halvt år nå. Funker veldig bra det også. Er et par irriterende ting som f.eks at MSI ikke lar meg installere drivere og slikt, så jeg tror jeg satser på XP neste gang. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg bruker XP fordi det hender ofte at 2000 ikke takler spill... Hvilke er det snakk om? Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Windows.no hadde for en tid tilbake en avstemning("poll") over hvilket OS som var mest brukt. Da var andelen Windows XP/Windows 2000 ca lik. På den nyeste spørringen har XP nesten 70 prosent av stemmene mens 2K ligger under 15 prosent. Er det veldig mange av dere der ute som har "konvertert" fra Windows 2000 til Windows XP i løpet av de siste månedene? Til de som svarer på denne tråden: Vennligst les innlegget det hele startet med. Poenget er å forsøke å finne ut om det er mange som har gått over fra Win 2000 til Win XP i løpet av f.eks det siste året. Årsaken til spørsmålet er, for å presisere dette også, to avstemninger på Windows.no med noen måneder mellomrom. Disse to spørringene gir helt forskjellige resultater når det gjelder forholdet mellom Windows 2000 og Windows XP. Mvh Oldie, trådstarter. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 fast xp bruker her, er vel slik at mange har skiftet siden xp er nyere og de synes at det siste aloltid må være best Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) selv bruker jeg akkurat nå og kommer vel til å gjøre det ganske lenge også, dualboot Windows XP PRO og Windows 2000 PRO på hovedmaskinen min. kjører Windows XP PRO på laptoppen min. for min del synes jeg at Windows 2000 er best. så jeg bruker Windows 2000 mest også. som sagt så har jeg også Windows XP PRO på samme maskinen og XP brukes til Spill, musikk (det samme som jeg bruker 2000 til) testing av progs skjer i XP, osv. hadde Windows 2000 PRO også på laptoppen før, men bytta til Windows XP PRO litt senere. jeg er enig i at XP har litt for mye stasj. å en stygg ting som er i XP er at hvis et program krasjer så kommer det melding opp: vil du sende en feilrapport til microsoft? dette liker jeg ikke spesielt godt, dett skjer da seff ikke i Windows 2000. selv om jeg har nokså mye ram på hovedpc`en min så kjører jeg allikevel Windows 2000, den bruker bare 128 MB ram av mine 512. litt rart men jaja. Windows 2000 er allikevel helt konge. at det nyeste alltid må være best er bare bullshit. for meg så er Windows 2000 bedre enn Windows XP. Windows 2000 er stabilt og fint. takler det meste. har ikke krasja til meg på lenge. Endret 14. november 2003 av wil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå