sedsberg Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vanskelig å beskrive smerte med ord. Føltes som øreverk. Ble værre i kulda og minska i varmen. Grunnen til at jeg gikk til legen var pga. nedsatt hørsel (dott i øret) og ikke smertene. Smertene kom litt senere. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 Vanskelig å beskrive smerte med ord. Føltes som øreverk. Ble værre i kulda og minska i varmen. Grunnen til at jeg gikk til legen var pga. nedsatt hørsel (dott i øret) og ikke smertene. Smertene kom litt senere. Nei, jeg har ikke sånt. Har verken nedsatt hørsel og smerter. Eneste jeg kan kjenne er litt tetthet når jeg våkner på morran, men er bedre nå kan det se ut som. Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kan være problemer i øret, kan også være kjeveledd dysfunksjon. Dersom ørelegen ikke finner noe, kan det meget sannsynlig være kjeveleddet. Typisk tegn for dysfunksjon i kjeveleddet, er klikking ved åpning av munnen. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Kan være problemer i øret, kan også være kjeveledd dysfunksjon. Dersom ørelegen ikke finner noe, kan det meget sannsynlig være kjeveleddet. Typisk tegn for dysfunksjon i kjeveleddet, er klikking ved åpning av munnen.Ingen klikking ved åpning av munn her nei. Bare litt ømt når jeg trykker inn øret, noe jeg tror er pga jeg har tatt fingrene inn der for ofte dr siste døgnet. Du husker meg kanskje fra halebeinet også? Situasjonen er at jeg fortsatt får vondt ved sitting på hardt underlag, men bare om jeg strammer rumpa etterpå. Ellers ingen smerter, så tyder vel på at det går over, men som jeg her lest så tar det litt tid før smertene fjernes helt, om jeg har forstått riktig? Endret 19. oktober 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå