stigfjel Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Tja, hvorfor ikke? En barndomskamerat, en jeg har kjent siden vi var 3 er gift med en dame som er ca like mye eldre som det hun du prater om er. De giftet seg i 2008 og er fortsatt gift den dag i dag. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Har kommet fremt til at dette ikke blir noe problem ja. Nå er spørsmålet mer hvordan jeg bør gå frem, så gode tips mottas med takk. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Gjør det du føler for. Ingen grunn til at du skal late som om du er noen andre, da det er deg hun skal bli kjent med. Har du lyst å ringe, synes jeg du skal gjøre det. Det er helt greit å være litt nervøs. Kanskje du tilogmed kan innrømme det over telefonen? Typ "hvis jeg høres litt nervøs ut, stemmer det ganske bra, men det er fordi jeg bare har veldig lyst å bli bedre kjent med deg - hva sier du til å bli med på en café og så se en film på kino etterpå?" eller i omvent rekkefølge, for da kan dere snakke om filmen på café. ...eller hjemme hos noen om det passer bedre. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Gode råd her. Skal ta det med meg. Vil nok ikke høres nervøs ut over tlf, pleier ikke bli det, men hvis jeg høres nervøs ut var jo det en god replikk. Så takk for det Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Ok da tror jeg min 'plan' er klar.. Ringer hun i ettermiddag/kveld og spørr om hun vil ta en kaffe i Oslo på lørdag, etterfulgt av kino på Colusseum. Spørr om hun har lyst til å se 'Bølgen' (hvis hun ikke har sett den, jeg vet den er bra og veldig spennende - holde hånda hvis hun er engstelig? ). Kjører og plukker hun opp hos henne, kjører til kaffeen og blir litt bedre kjent over en kaffe (++). Så går vi til kinoen og ser en meget bra og spennende film vi kan snakke om på vei hjem igjen. Må parkere et stykke unna og gå hos hu, så da følger jeg hu til døra. Så tar vi det derfra Ikke så kreativt, I know. Men kan bli bra allikevel? Men først,må jeg faktisk få et ja. Wish me luck Endret 6. oktober 2015 av Cou10nho 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Høres ut som en bra plan. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Godt å høre. Hun er forøvrig politi, så jeg må passe på å holde fartsgrensa når hun sitter på med meg 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Jeg holder aldri fartsgrensa, så jeg kunne ikke vært sammen med en politidame. Lykke til med det! Endret 6. oktober 2015 av johanf Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Jeg holder aldri fartsgrensa, så jeg kunne ikke vært sammen med en politidame. Lykke til med det! Hehe Takk for det du! Huff, jeg nøler med å ringe! Selve samtalen er jeg ikke spesielt nervøs for, men er veldig spent på hva hun vil si. Liker hun så utrolig godt, og er redd for avslag. Er ikke hver dag jeg møter sånne som hun. Men jeg må jo bare gjøre det, bedre å eventuelt få et nei enn å ikke vite hvordan det ville gått. Jeg SKAL ringe idag. Ikke imorgen! Endret 6. oktober 2015 av Cou10nho Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det er bedre å få avslag og vite om hun ikke er interessert, enn å gå rundt å grue seg. Å få avslag er ikke skummelt. Det betyr ikke at du er et dårligere menneske. Det betyr bare at hun ikke er rett for deg, og da finnes det mange andre! Kjør på! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Godt å høre. Hun er forøvrig politi, så jeg må passe på å holde fartsgrensa når hun sitter på med meg ikke nødvendigvis. Hadde hun vært interessert i regelryttere, kunne hun kanskje funnet en i politistyrken. Det hender nok at politidamer fantaserer litt om småkriminelle menn og rollespill. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Damn. Avvist. Jeg turte hvertfall å ringe. Nå slipper jeg å lure. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Haha, genialt Kjipt ja. Men det finnes nok flere aktuelle der ute. Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Leit å høre Simen. Du møter nok noen før du aner det igjen Get back on that horse. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Takk for det Hannah. Kaffe? 2 Lenke til kommentar
Hannah00 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 haha, that`s the spirit. Det blir nok en dyr kaffekopp da, siden jeg bor i Spania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå