loggon Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nå synes jeg Telenor har fått være for lenge i fred!. Så frem med erfaringer Boys!!. Her er noen av mine fra denne uke: Bestillte frisurf (har gjort dette for noen kompiser og det samme skjer hver gang) for å komme på nett hjemme ifra, men hvergang sender Telenor fakt. på basis med kr. 98.- pr. mnd og et(1) års forbruk forskudd. ******* irriterende å måtte bruke tid på!!! Ringe 05000 og høre på mølla som mangler det valget jeg ønsker rett til kunde beh. Ja de tjenere jo litt ekstra på minne to oppringniger for å finne ut av deres møll!!. Så påstår kundebeh. at jeg har valgt feil på nettet! hva i h.... hunn sier at da blir det en rekl. sak og ikke en ren rettelse( de lager en sak ut av det) jeg spør om hunn ikke bare kan slette hele greia og gjøre det om til frisurf men nei det må jeg selv gjøre altså bestille frisurf på nytt når behovet melder seg, kommer jeg til å gjøre det nei!.. Jeg lurer på om det er flere som har bestillt frisurf og fått basis abonoment på regninga ?? . Blir vi mange nokk så tar vi det opp med høyere innstans!. Jeg har ihvertfall flere ganger opplevd dette. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Pass munnen din, og lær deg å trykke riktig kansje? Det er så 14tiss å hate Telenor. Telenor gjør faktisk en god jobb (til tider). Lenke til kommentar
netrom21 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis du har opplevd dette så mange ganger, så går det jo an å prøve noen andre enn TElenor . Jeg har også blitt "lurt" av Telenor, men jeg bare kuttet alt samarbeid med dem, og vet du hva, etter det har jeg ikke hatt noen problemer med dem Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 netrom21, har du også kuttet dem ut. Trodde eg var den eneste. Har aldri hatt problemer med dem siden eg heller. Lenke til kommentar
esk Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 14tiss å hate telenor? Sorry, men det er et firma som vet å UTNYTTE posisjonen sin. Videre spiller de relativt kraftig på folks uvitenhet. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Får 88 - 95 kb/s med telenor med 704/128 linje er ganske fornøyd men den limiten på adsl'n er jeg ikke like fornøyd med. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Pass munnen din, og lær deg å trykke riktig kansje? Det er så 14tiss å hate Telenor. Telenor gjør faktisk en god jobb (til tider). Jeg vet godt at Telenor sine websider til tider har flere feil. Det kan godt stemme at bestillinger blir lagt feil inn, uten at brukeren kan noe for dette? Det må da være lov å komme med negative erfaringer.. Og det å kalle folk for 14tiss må da være like "fjortis"? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 må da være mulig å få denne saken ut av verden fra telenor sin side ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Noe av det mest positive jeg merker med Telenor er at de faktisk gir ut best ping (i counter-strike) av alle ADSL levrandørene (jeg har 704) Endret 13. november 2003 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå