Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Trynsikt med grønt hår som vokter Geirangerfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Syns absolutt bildet får frem fenomenet Roar. Så noe dårlig bilde er det så helt klart ikke. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ja, vi blir vel overvåka overallt.. Fine bilder! # Jan Åge Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Høy trynefaktor.... Flott gjengitt, der du har fått frem et markert tryne i fjellet. Bare Fantomet som mangler.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Et dødninghode, midt i fjellveggen. Liker V1 best med fine avstemte farger og hvor den grønne hårpryden kommer best fram. Et artig fenomen som du formidler godt gjennom kameralinsen. (Håper eventuell kommentarpause blir kort) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Har du sett, et ansikt! V1 synes jeg er best. Mvh Frode Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Et dødninghode, midt i fjellveggen. Liker V1 best med fine avstemte farger og hvor den grønne hårpryden kommer best fram. Et artig fenomen som du formidler godt gjennom kameralinsen. (Håper eventuell kommentarpause blir kort) Vennlig hilsen Ragnar Jeg ser det kommer kommentarer her så slipper nok ikke unna kommentarskrivingen likevel. Men må nok begrense meg til å bare skrive på de som har gitt meg kommentarer av og til for med min trang til å gå nøye inn i bildene og vurdere ditt og datt så tar skrivingen halve dagen. Roar 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Gammel med furet ansikt har han. Ser faktis knoe plaget ut i mine øyne. God fortelling igjen Roar. mvh Ibn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 En steinhard vokter - men stilig da Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg synes de ble meget severdige alle tre, hver på sin måte i de forskjellige utsnittene...og i umiskjennelig "Kneppen Stil" Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hei Roar! Bildene dine er i alle fall mye bedre enn mitt! Likte veldig godt V1 her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg