Salmonriver Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Hei! Har i dag en Blue Yeti-mikrofon med original stand, et Beyerdynamic DT770 pro 80 ohm headset, og et ASUS Xonar Essence STX lydkort i min W7 stasjonære pc. Dette ble i utgangspunktet kjøpt for å spille inn videoer og podcasts, men brukes nå hovedsaklig til voice chat, musikk og gaming. Er stort sett superfornøyd, men sliter med at jeg ikke hører meg selv godt nok når jeg snakker siden headsettet er litt tett. Spesielt om jeg skal snakke engelsk kan det fort bli rart og rotete om jeg ikke hører mine egne ord. Vet man kan plugge ørepropper direkte i bunnen av Yeti'en, men da hører jeg jo ikke lenger hverken de andre i voice chat, eller lydene fra spillet. Derfor ser jeg etter en komponent som kan kombinere lyden fra dataen og input-lyden fra yeti, og sende det direkte til headsettet mitt uten delay, og uten at lydkvaliteten reduseres. Jeg er klar over at man kan velge å lytte til mikrofonen under "lyd -> innspilling -> lytt", men her får man et ørlite delay som gjør det umulig å bruke i andre sammenhenger enn testing. Mitt konkrete spørsmål: Hvordan kan jeg høre min egen stemme og output fra PC uten redusert lydkvalitet og delay med Blue Yeti og DT770 koblet til Xonar STX essence? Setter stor pris på alle bidrag Endret 4. oktober 2015 av Salmonriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå