AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hei Jeg mistenker at jeg sliter psykisk og jeg skal forklare hvorfor: Jeg får aldri gjort ting! Sånn fasademessing gjør jeg det ganske bra, jeg studerer, har en fin jobb og driver et egent selskap. Interessene mine er business, politikk, kultur, osv. Problemet er bare at jeg utsetter og/eller dropper alt. Skole arbeid er ALLTID skippertak, på jobb og i eget firma blir ting gjort for sent. Ting jeg ikke MÅ gjøre blir aldri gjort. Jeg sitter i timer å gjør ingen ting, selv om jeg vet jeg har masse jeg må gjøre. Ofte lar jeg bare vær å betale regninger, selv om jeg har penger, noe som har ført til at alt for mange av pengene mine går til å betale inkasso avgifter.......... Jeg er ganske sikker på at det ikke er fordi jeg er utbrent, for det har alltid vært sånn. Det er nå i det siste det er blitt et stort problem da jeg har et firma og en jobb med ansvar.... + at jeg har andre ting jeg har lyst til å gjøre, som å skrive, være med venner, reise og oppleve. PS: Jeg har tenkt på å skrive dette innlegget i flere år.... Anonymous poster hash: f1c31...026 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er veldig lik TS, er student, selvstendign næringsdrivende, men sliter med å få ting til å fungere. Jeg er introvert, så jeg liker meg godt i eget selskap. Jeg er neppe psykisk syk, det er vel heller viljestyrken som har daffet etter at jeg har innsett at jeg har det veldig bra akkurat nå. Jeg har nok med penger, jeg har venner, men så er det hele pakken. Alt skal klaffe, man skal være sosial, få tid til å drive business, lage skikkelig mat, trene osv. Jeg (veldig mye jeg), vurderer å kjøpe diverse bøker. Det er skrevet mye om akkurat dette, og tror det kan være til mye hjelp. Feks bøker som handler om viljestyrke, mål mm. Anonymous poster hash: 68a1a...d76 Lenke til kommentar