Hefalump Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Mener jeg engang har sett et dataspill ala type piano/orgel,som en da kan spille på????? Noen som vet om det finnes,og gjerne en gratis sak jeg kan laste ned fra nettet. Og gode enkle barnespill,fra ca 2 år? eks.Mumitrollet etc...finns det? Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Er det eit musikkprogram du er ute etter? Husker på Amiga`en at det var eit slikt program der ein kunne spille på tangentene som hette Sony. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Ja! det finnes. Jeg tror creative har ett eller anna program som er noe i den linja der. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Ja, det finnes mange slike. Hadde et før, men husker ikke navn. Lykke til med letingen, er sikker på at det finnes mange fler enn en... :smile: Lenke til kommentar
cairn Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Native Instruments har pianoer og orgler til enhver anledning (software). Spill til 2-åringer finner du på Shell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå