autistisk Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg sliter med å se hallusinasjoner i noen sekunder under våken tilstand etter uten hell prøvd å få sove. Jeg har hatt syner da jeg var barn om nettene i lys våken tilstand, men så gikk synene bort etter at jeg ble større og gikk opp i dose på orfiril retard mot noe legene trodde var epilepsi i sekundære hjernelapp på høyre side pga jeg hadde abcencer. Så sluttet jeg på orfiril retard, og det var da jeg var 16 år. Nå er jeg 31 år og har begynt å få forferdelige syner som varer i noen få sekunder, når jeg prøver å sove men ikke får det til. Resten av natta tror jeg går fint. Jeg har ingen partner som kan fortelle noe om hvordan jeg sover, men jeg er veeeeldig trøtt for tiden og sover 1-2 timer på dagen selvom jeg legger meg klokka 21.00 kvelden før. Og ofte har jeg en tendens til å bråvåkne av følelsen av å slutte å puste. Bør jeg vurdere en ny søvn-EEG time? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ganske opplagt at du bør ta en ny time. Det skader deg ikke å så lenge det ikke koster deg tusenvis av kroner så er det vel en enkel avgjørelse? Lenke til kommentar
autistisk Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Ganske opplagt at du bør ta en ny time. Det skader deg ikke å så lenge det ikke koster deg tusenvis av kroner så er det vel en enkel avgjørelse? ok. Jeg skal ringe legen på mandag og be om en søvn-EEG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ellers så kan du jo forsøke noe som hjelper/endrer søvnen som feks. Melatonin eller Imovane. Legen kan jo være behjelpelig med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå