Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg gammeldags og "nazi" ?

Er det greit for barn å kalle opp foreldrene og "vise finger" ?  

63 stemmer

1. 1. Er det greit for barn å kalle opp foreldrene og "vise finger" ?

Anbefalte innlegg

Er selv 33år og når jeg var ung, så var det andre boller, tatt tak i øret og vaska munnen med såpe(ihvertfall trussel ;) ) Tatt tak i armen, men ikke sånn at man knekker eller får blåmerker, men man faktisk blei tatt tak i, dette hadde vært barnemisshandling i dag.

Jeg var ganske snill som unge, men jeg gjorde vel noe faenskap som jeg visste at det skulle jeg ikke gjøre.. tror det hjalp, for var vanvittig snill videre i livet, eller så var jeg bare sånn.. who knows.

Du har fått et par gode råd ang å si i fra når man skal slutte med ipad, hvor lenge på ipad osv, overholdes det ikke, så ta ifra ipaden.

Det er fortsatt barn som utsettes for slik mishandling som du ble utsatt for. Samtidig var det ikke alle som mishandlet barna sine på denne måten for 30 år siden heller.

Det var muligens vanligere med mishandling for 30 år siden, men det var ikke alle foreldre som holdt på slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror TS må ta en alvorsprat med samboer og klargjøre en lang husarrest. Dette er omdragelsessvikt, og jeg tror at autoritet må gjenopprettes.

Nå skal det sies at jeg hverken er spesialpedagog, pedagog eller har barn selv. Men er det en ting jeg har lært på "livets skole", så er det at barn er innflytelsefulle i ung alder, og uten respekt og autoritet så forsvinner oppdragelsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...