AfterGlow Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ny undervannsdrone har blitt en braksuksess på Kickstarter.Denne gjør det enkelt å filme under vann Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Har da aldri vært spesielt vanskelig å filme under vann syntes jeg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kult, men jeg synes den er litt dyr. Også tar det vel ikke så veldig lange tida før den setter seg fast i tang. 1 Lenke til kommentar
VSL Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Alt er flott og fint men hvor i alle dager har redaktøren finnet en drone her ? Eneste jeg kan se er en mindre avansert ROV og det er ikke en drone. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Morsomt helt til en hai kommer, da må man bruke taktikk! :DD Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Mistenker haier ROVer for å være byttedyr? Uansett tror jeg vi får flere motsatte situasjoner. Dumme spøkefugler som utstyrer ROVen med haifinne og kjører den inn mot Bondi Beach for å få 15 sekunders berømmelse. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Mistenker haier ROVer for å være byttedyr? Uansett tror jeg vi får flere motsatte situasjoner. Dumme spøkefugler som utstyrer ROVen med haifinne og kjører den inn mot Bondi Beach for å få 15 sekunders berømmelse. Haier gnager på det meste. Lenke til kommentar
mortenstj Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jobber som ROV Pilot og synes dette virker veldig spennende, får håpe de har laget ett enkelt system for tilkoblingen av tether (kabelen) og at denne er av god kvalitet. Ser for meg at denne vil sette seg godt fast når uerfarne skal fly under og overalt av steiner/vrak Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Morsomt helt til en hai kommer, da må man bruke taktikk! :DD som f.eks laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg