Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Southampton


Aleks

Anbefalte innlegg

Dere vet det kanskje allerede, men jeg kan uansett bekrefte at Chelsea går på et poengtap i dag. Eneste jeg mangler på bongen er Chelsea-seier.

 

I tillegg fjernet jeg Pellé fra Fantasyen min, så om Southampton scorer, så blir det han.

 

Har også Hazard som kaptein på Fantasy, så det blir en dårlig kamp for hans del.

 

Universet er, har alltid vært, og kommer alltid til å være ute etter meg.

 

Helt utrolig altså  :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skremmende at så antatt gode spillere har et slikt nivå. Det trodde jeg faktisk ikke om Hazard eller Fabregas.

 

For ikke å si om alt rotet som var baki forsvaret. Man er ikke vant til å se Chelsea være så dårlige bakover. Ivanovic har vært fæl, Terry dumpet og Cahill middelmådig. Det ser jo ikke organisert ut i det hele tatt. Men for meg er det jo koselig å se :)

Lenke til kommentar

Hehe, naturlig nok. Hadde nok gjort det samme om det var et annet topplag som kollapset slik. Veldig frustrerende å sitte se på laget som var dønn stabilt i fjor, kollapse til 1000 i år. Mourinho ser sliten ut. Spillerne jobber ikke og ingenting går vår vei ellers.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

La det være. Mye blir tenkt, ropt og skrevet underveis i kamper selv om man kanskje ikke mener det. Fortid i kamptråder burde være fortid, så lenge der ikke er diskusjon rundt noe som skjedde før, under kampen eller etter kampslutt.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...