Aleks Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Pedro er den eneste som vil nå ser det ut til. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Nei, det er det ikke. Skjer det samme i en United tråd kommer en eller annen moderator og sletter innleggene og stenger tråden. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hahaha, dette er fantastisk! Og at The special douchebag tar ut Matic etter 25 min er latterlig og patetisk Er det egentlig nødvendig å påpeke hvor ironisk ditt innlegg er? Hehe, nei det går fint! Skål gutta,skal spandere en trøstepils på alle Chelsea supportere jeg møter ikveld Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Chelsea tap er som en jævla magnet. Trekker til seg United-søppel. Tap for storklubber trekker alltid til seg supportere fra rivaliserende klubber. Deal with it. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Chelsea tap er som en jævla magnet. Trekker til seg United-søppel. Nå skal ikke jeg kaste meg på toget til de andre, men Emil du er virkelig ikke den til å snakke. Det er ikke mange kamper til Man Utd du ikke er å ler eller sier noe negativt når vi tapet. 5 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Selvfølgelig. Det går begge veier. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Nei, det er det ikke. Skjer det samme i en United tråd kommer en eller annen moderator og sletter innleggene og stenger tråden. Her er du faktisk spot on. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Det er jo deilig når Mourinho tar en Moyes. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Nei, det er det ikke. Skjer det samme i en United tråd kommer en eller annen moderator og sletter innleggene og stenger tråden. Blir tråden stengt når noen jubler for at motstanderen til United scorer? Det tror jeg ikke på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Falcao skal ta frisparket. Loooool Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Falcao skal ta frisparket. Loooool Oppsummerer kampen for min del. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Chelsea tap er som en jævla magnet. Trekker til seg United-søppel. It's a two way street. Nei, det er det ikke. Skjer det samme i en United tråd kommer en eller annen moderator og sletter innleggene og stenger tråden. Chelsea tap er som en jævla magnet. Trekker til seg United-søppel. Nå skal ikke jeg kaste meg på toget til de andre, men Emil du er virkelig ikke den til å snakke. Det er ikke mange kamper til Man Utd du ikke er å ler eller sier noe negativt når vi tapet. Selvfølgelig. Det går begge veier. Eh.... Var det ikke det du nettopp sa det IKKE gjorde? 7 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Chelsea er så omstendelige når de angriper. Ikke noe kraft og vilje, bare løper rundt som mygg og hælsparker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Seriøst. Dette er en kamptråd. Fortsett heller her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1465339 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kan noen fortelle meg hvordan Loïc Rémy spiller i Chelsea? Elendig spiller. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kan noen fortelle meg hvordan Loïc Rémy spiller i Chelsea? Elendig spiller. FIFA-hype Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Kan noen fortelle meg hvordan Loïc Rémy spiller i Chelsea? Elendig spiller. Kunne satt Messi og Ronaldo på toppen av dette laget og ingenting hadde skjedd. Totalkollaps. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kan noen fortelle meg hvordan Loïc Rémy spiller i Chelsea? Elendig spiller. Kunne satt Messi og Ronaldo på toppen av dette laget og ingenting hadde skjedd. Totalkollaps. Må jo nesten være i klubben for å være kompisen til Zouma. Kan ikke skjønne annet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Skremmende at så antatt gode spillere har et slikt nivå. Det trodde jeg faktisk ikke om Hazard eller Fabregas. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Spent på intervjuet til Mourinho nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå