FelixKalle Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hei, jeg har noen spørsmål angående formatering/resirkulering av Windows. Jeg skal formatere pcen min, og operativsystemet mitt er Windows 8.1. Bare lurte, er det slik at man bør resette bios/cmos når man skal resette pcen til fabrikkinnstillinger, eller er dette to helt forskjellige ting. I såfall, er det i det hele tatt nødvendig? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Skal du formatere for å bli kvitt større problemer med OS kan det være lurt å resette BIOS. Hvis du ikke har problemer som kan relateres til BIOS trenger du ikke å gjøre dette. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vil heller annbefale deg å oppgradere til Windows 10 i samme slengen. Bare velg å oppgradere, og å ikke beholde noen filer, så får du en fersk installasjon av Windows 10 istede. Windows 10 er gratis når du har Windows 8.1. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde du hatt store problemer med maskinen kunne en resetting av BIOS være en idé men under vanlige forhold er det ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå