Gå til innhold

Er du super desperat etter et ekte taktisk fps? Her er noe du kan bruke 57kr på

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg meg inn i pre alpha til Epsilon.

Hadde ikke store forhåpninger. De som lager spillet lagde også takedown red saber, som var en gedigen fiasko.

Men jeg tenkte jaja 57 er det verdt "hadde desuten 46kr steam wallet"

Spillet vil øke i pris jo nærmere ferdig det blir.

I alphaen så langt, har du 3 hovedvåpen, 5 secondary (inkludert tazer)

Du har i ingen granater enda.

Animasjoner, lyd, ai osv osv ekstremt uferdige.

Historien er at Unipol er laget i nær fremtid for bekjempe ektreme folk i øst Europa som driver med mennskehandel.

Spillet vil ha singleplayer, coop og mp. Du har nå et brett med 2 moduser.

Jeg ble positivt overrasket, det er mye potensiale i spillet, jeg får helt klart flere ganger flashbacks til raven shield. Det er ting jeg ikke liker, de fleste av de er allerede planlagt å forbedre eller endre.

Så vært et gamble på 57kr, syns jeg.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Grafisk så ser det jo veldig bra ut i forhold til prislappen. Ihvertfall på screenshots. Tror jeg skal kjøpe det til den prisen.

Lenke til kommentar

Grafisk så ser det jo veldig bra ut i forhold til prislappen. Ihvertfall på screenshots. Tror jeg skal kjøpe det til den prisen.

Har nå spilt det ca. 2 timer, og det er lovende, dette er første taktiske fps spillet siden raven shield, der man kan legge planer før man går ut i missionet, jeg gjorde nettopp tettorist hunt, hvor jeg bare skøyt 2 tangos self, resten gjorde mine lagkamareter, og jeg lot de gjøre nesten alt, jeg bare ga ordere om hvor de skulle gå.

PS, første hotfixen kommer forhåpentligvis ut i dag.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Har kjøpt nok Early Access-spill som ser ut til og være i det stadie for alltid, For da har de alltids noe og skylde på om noe går galt eller om det er mye bugs/glitch i spillet. 

Spillet ser bra ut men har sluttet og kjøpe Early Access-spill siden det ikke er noe garanti for at spillet noen gang blir ferdig og Steam/valve har heller ingen garantiordning på slike spill ( Du får ikke igjen noen penger om noen selger Early Access-spill for så og avslutte produksjon/utvikling )

Lenke til kommentar

Har kjøpt nok Early Access-spill som ser ut til og være i det stadie for alltid, For da har de alltids noe og skylde på om noe går galt eller om det er mye bugs/glitch i spillet. 

Spillet ser bra ut men har sluttet og kjøpe Early Access-spill siden det ikke er noe garanti for at spillet noen gang blir ferdig og Steam/valve har heller ingen garantiordning på slike spill ( Du får ikke igjen noen penger om noen selger Early Access-spill for så og avslutte produksjon/utvikling )

Men mange tar full pris for EA, her kan du kjøpe det for jnder 60kr.

Teamet hsr roadmap ute som viser hva dd jobber med og tidsskjema.

Men så klar om du ikke vil gamble må du ikke om spillet kommer ut av EA kan man kjøpe det da.

Dette var bare for å opplyse i tilfelle man ville prøve lykken.

Selv ble jeg positivt overrasket om spillet, jeg kjøpte det som sagt bare fordi jeg er desperat etter et ekte taktisk fps.

Lenke til kommentar

Men så klar om du ikke vil gamble må du ikke om spillet kommer ut av EA kan man kjøpe det da.

Selv ble jeg positivt overrasket om spillet, jeg kjøpte det som sagt bare fordi jeg er desperat etter et ekte taktisk fps.

Jeg setter pris på tipset, Har lagt det til i ønskeliste men jeg vil vente litt. Jeg har også brent meg på at jeg har "spilt færdig" et EA-spill og ikke giddi og tatt det opp igjen etter nye oppdateringer siden jeg har spilt det så mye og det "nye" innholdet ikke er så veldig mye mer morro.  

Lovende EA-spill som er litt mer i min sjanger kjøper jeg og legger under en egen Early-spill egentlig uten og spille de så mye, men Early spill er jo ofte mye billigere en hva de kommer til og være. 

(Ps, Koster 56 og ikke 57 :D )

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Jeg setter pris på tipset, Har lagt det til i ønskeliste men jeg vil vente litt. Jeg har også brent meg på at jeg har "spilt færdig" et EA-spill og ikke giddi og tatt det opp igjen etter nye oppdateringer siden jeg har spilt det så mye og det "nye" innholdet ikke er så veldig mye mer morro.  

Lovende EA-spill som er litt mer i min sjanger kjøper jeg og legger under en egen Early-spill egentlig uten og spille de så mye, men Early spill er jo ofte mye billigere en hva de kommer til og være. 

(Ps, Koster 56 og ikke 57 :D )

hm enten blinksa jeg ellers har prisen falt med en krone :p

Jeg kan gi updates etterhvert som spillet utvikler seg, enten for det gode eller dårlige.

Jeg vet det er en hotfix som bør være ute snart.

Neste skikkelig vil legge til nytt map og mp5, samt sikkert ai upgrades ect.

De venter på en update til UT4 som gjør at de kan fikse de nå mildt sagt horible iron sights /red dot sights sakene. Noe jeg gleder meg til.

Lenke til kommentar

​Virkelig slående hvor mye arkitektur, design, belysning og ikke minst fargebruk på lokalene minte meg om Mirror's Edge. Absolutt ikke en dårlig ting, men enkelte screenshots kunne like godt vært maps tatt ut av ME.

Slenger på wishlist samt bølgen av folk som også er skeptiske til early access.

Lenke til kommentar

​Virkelig slående hvor mye arkitektur, design, belysning og ikke minst fargebruk på lokalene minte meg om Mirror's Edge. Absolutt ikke en dårlig ting, men enkelte screenshots kunne like godt vært maps tatt ut av ME.

Slenger på wishlist samt bølgen av folk som også er skeptiske til early access.

Hm ikke tenkt over det, aldri spilt ME, sett videoer og slikt, men aldri spilt det, er godt mulig det var en inspirasjon, jeg vet ikke om alle brett blir helt like. Selv det det Sci fi elementene i spillet jeg liker minst..

Hvordan er multiplayeren? Litt trøtt på cod kopier skjønner dere :p

Ingen multiplayer enda, og ikke en på lenge, Først skal de gjøre ferdig Singleplayer, så kommer COOP og til slutt PVP multiplayer som de ikke vet helt hvilken from det skal ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...