qNbb Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Hei, ser at det ikke er så mange norske claner på Smite så jeg lagde en, Sup gurl im mvp hehe. Hvis du er interessert kan du bare sende en applikasjon så godtar jeg deg! En casual, ikke noe seriøst clan søker vennlige spillere for å spille sammen og møte ny venner etc. See you ingame! qNbb Endret 4. oktober 2015 av qNbb Lenke til kommentar
Witchprins Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 jeg fant klanen din på smite, og er ute etter noen fler å spille med/trene mot, la derfor til lederen i klanen på vennelisten min (sendte forespørsel). om du/dere er interresert i å spille smite, er jeg ofte på og det er bare å si ifra ^^ Lenke til kommentar
xZyph Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Spiller relativt ofte. Heter xZyphatron ingame ^^ Lenke til kommentar
Witchprins Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Spiller relativt ofte. Heter xZyphatron ingame ^^ Prøvde å søke deg opp på det navnet, men fant deg ikke :S Heter Witchprins in game, kanskje du finner meg ^~^ Endret 12. november 2015 av Witchprins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå