Ragnar Skj Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 De syv søstre - Geirangerfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Er Knivsflå på den siden? Jeg trode det var gården på andre siden av fjorden jeg, den kan man gå opp til skjønner du! Flott bilde! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hjelpe meg den heter Skageflå på andre siden! Tabbe! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Hjelpe meg den heter Skageflå på andre siden! Tabbe! Helt ok. Lett å forveksle disse. Det er mange som tar turen til Knivsflå, rasfaren er nok ikke der hele året. Skj Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 flott bilde som viser disse flotte fossene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ja, du har vel vøri der du også. Fin utsnitt av de velkjente fosse fallene der største fall er godt over 200 meter. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Det ble ett fint portrett av alle søstrene Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 flott bilde som viser disse flotte fossene Takk for kommentaren Knut. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Ja, du har vel vøri der du også. Fin utsnitt av de velkjente fosse fallene der største fall er godt over 200 meter. Roar Bildet er tatt fra Hurtigruta. Har hatt det liggende på vent til en passende anledning. Den fant jeg nå i forbindelse med Helenes bilder fra Geirangerfjorden. Et dusinbilde, men landskapet og fossene er vakre uansett. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Det ble ett fint portrett av alle søstrene Mvh. Rolf Takk for kommentaren Rolf. Skj Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Forfriskende. Flott å se hvordan også speilbilde gir antydninger om hva som er over. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Forfriskende. Flott å se hvordan også speilbilde gir antydninger om hva som er over. mvh Ibn Takk for hyggelig kommentar Ingvald ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg