Gå til innhold

Solnedgang ved sjøen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte farger! Litt mye sjø i forgrunnen kanskje?:)

Takk for tilbakemeldingen. Jeg ønsket egentlig å fremheve sjøen, siden det var ganske mye vind og bølger den kvelden. Du har den rolige flotte himmelen oppe, og den dynamiske sjøen nede. Jeg kan legge ut et par alternative beskjærte varianter.

Lenke til kommentar

Flotte farger! Litt mye sjø i forgrunnen kanskje?:)

Takk for tilbakemeldingen. Jeg ønsket egentlig å fremheve sjøen, siden det var ganske mye vind og bølger den kvelden. Du har den rolige flotte himmelen oppe, og den dynamiske sjøen nede. Jeg kan legge ut et par alternative beskjærte varianter.

Ja, skjønner at du ville det, sjøen var fin den.:) Men synes kanskje at V2 ble litt mer harmonisk. Veldig fin sky og flotte farger på himmelen!

Lenke til kommentar

Noe av problemet ser jeg nå er den hvite bakgrunnen på bildekritikksidene som gjør det noe vanskelig å få meg seg forgrunnen i bildet. Jeg ønsket å flytte fokuspunkt litt mer til forgrunnen enn horisonten, men forgrunnen kommer ikke like bra fram som når jeg bruker fullskjermmodus. Med andre ord, litt mislykket i forhold til hva jeg var ute etter, som gjør at V2 fungerer bedre her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...