Gjest member-296438 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 You´ve got mail 2! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ja det er sant, brevet ser ut til å være av den typen du helst ikke vil ha også. Fint utsnitt og godt sett, som vanlig. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ville gitt skjenn til postbudet dersom han/hun har lagt brevet der, eller er det adressaten som ikke har ønske om motta brevet ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her hadde kanskje farger vært på sin plass slik jeg ser det. Et hvitt brev i grønne bregner kunne kanskje gitt en god kontrast? En drøy cm. kutt i høyresiden tror jeg ville gjort det litt roligere der. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Takker:-) @Kneppen, så har jeg vel gjort et feil valg.....igjen. Ser at farger hadde "gjort seg" bedre:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg