Roar Kneppen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Violas Holy communion Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Dette Kneppen, står det virkelig respekt av! Du har en respekt for andre og en medmenneskelighet som andre burde lære av. Jeg tror at noen bare har det i seg, slik som du, mens andre kanskje må se og lære. Da står du som et godt eksempel.Håper drømmen går i oppfyllelse, og at du får oppleve at hun kommer ut i virke som lege:-)Og bildet, det var også bra, og et som du kan gi en spesiell plass i samlinga di. Noe som jeg aner at det har:-) Endret 3. oktober 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Åhh! Det rører meg langt inn i hjerterota! Så flott gjort av deg. Jeg forstår deg godt, å se en skjønn jente ville så mye uten å ha mulighet, er nok vondt. Da er det godt å kunne hjelpe. Håper hun kommer og besøker deg en gang.☺ Et skjønt bilde, gleden og forventningen lyser lang vei! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Flott å høre hvordan du hjelper, og gledelig å se at hjelpen du gir, fører til virkelige resultat. Mange stiller spørsmål om hvordan en del annen, og mye større hjelp brukes og foregår, siden visse deler av verden ser ut til å bli "liggende der", samtidig som andre ødelagte regioner reiser seg, og faktisk blir verdensledende, som f.eks Korea. Den Hellige Kommunion markerer skillet mellom barn- og voksenliv, i den forstand at man nå går til skrifte, og dermed gjør seg i stand til å motta nattverden. Konfirmasjonen litt senere kalles "Fermingen". Begge disse anledninger regnes under de 7 sakramenter (hellige handlinger). Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Et flott portrett av en tydelig stolt pike. Så er det svært interessant å lese din fortelling her. Sterkt engasjement ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 ett flott bilde men historien din var enda bedre. Du har ett stort hjerte og dette står det veldig respekt av. Skulle vært flere som deg Roar. Tar av meg hatten for deg. RESPEKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg