Gå til innhold

Violas Holy communion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Dette Kneppen, står det virkelig respekt av! Du har en respekt for andre og en medmenneskelighet som andre burde lære av. Jeg tror at noen bare har det i seg, slik som du, mens andre kanskje må se og lære. Da står du som et godt eksempel.
Håper drømmen går i oppfyllelse, og at du får oppleve at hun kommer ut i virke som lege:-)
Og bildet, det var også bra, og et som du kan gi en spesiell plass i samlinga di. Noe som jeg aner at det har:-)

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

Åhh! Det rører meg langt inn i hjerterota! Så flott gjort av deg. Jeg forstår deg godt, å se en skjønn jente ville så mye uten å ha mulighet, er nok vondt. Da er det godt å kunne hjelpe. Håper hun kommer og besøker deg en gang.☺

Et skjønt bilde, gleden og forventningen lyser lang vei!

Lenke til kommentar

Flott å høre hvordan du hjelper, og gledelig å se at hjelpen du gir, fører til virkelige resultat. Mange stiller spørsmål om hvordan en del annen, og mye større hjelp brukes og foregår, siden visse deler av verden ser ut til å bli "liggende der", samtidig som andre ødelagte regioner reiser seg, og faktisk blir verdensledende, som f.eks Korea.

Den Hellige Kommunion markerer skillet mellom barn- og voksenliv, i den forstand at man nå går til skrifte, og dermed gjør seg i stand til å motta nattverden.

Konfirmasjonen litt senere kalles "Fermingen". Begge disse anledninger regnes under de 7 sakramenter (hellige handlinger).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...