Madridista1212 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Sliter med at jeg kommer alt for tidig! Hvertfall når det er de første gangene med en ny dame. Så har dere tips for å holde ut lengere i senga? Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Tror du finner mange lignende tråder, artikler og erfaringer hvis du setter av en times søk på Google. Du er ikke alene. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Kom bare over en artikkel på dagbladet, men måtte ha db+ for å lese, haha! Men la oss samle de beste tipsene her. Fant ikke så mye på google. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Knipe øvelser (holde igjen for å tisse). Runk, runk runk... Ikke gå med ladd kanon (runk før du går ut). Planlegg morgendagens middag mens du har sex Ta pauser mens du har sex Lenke til kommentar
dafuuq Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Få ut en sprut eller 2 før du treffer dama. Uansett, er det så nøye? Jeg har aldri brydd meg om at gutten kommer fort. Blir bare kåt av det, og gir meg mer lyst og driv til å fortsette og gi han enda flere spruter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Definer å komme for tidlig. Ofte er det hun som kommer for tregt. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er jo heilt absurde råd her som en ikkje bør høyre på. Den aller aller aller enklaste og aller aller beste måten å holde ut så lenge du ønsker i senga er ikkje å planlegge middagen, ta eit runk før, tenke på bestemor di, eller drive med knipe øvelser er å puste skikkelig. Tar du djupe pust så roer du ned, tar du korte grunne pust så har du ikkje kontroll. Det er faktisk alt du trenger for å kunne ha meir eller mindre kontroll over din egen utholdenthet. Djupe pust hjelper deg også med å være meir tilstede i samleiet der ellers du kan ha tanker som spinner i hodet ditt om at du f.eks må holde ut eller at du holder på å komme. Desto meir tilstede i øyblikket du er, desto bedre sex har du. Alt begynner med pusten. Om du er interessert i å lære kva skikkelig sex er så er følgande bøker meget bra: Urban Tantra av Barbara Carrellas The Tao of Sexology av Stephen Thomas Chang (Finnes kun paperback) The Tao of Health, Sex, Longevity av Daniel Reid. The Multi-orgasmic Man av Mantak Chia. 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hvis du kommer for tidlig, så hadde jeg vurdert å stille klokka, eventuelt satt på alarm, så du kommer til rett tid. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Si sorry, og at du skal gjøre det mye bedre neste gang Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Haha ja, hadde tatt noen øl gangen etter det. Å da kan jeg holde det gående i flere timer nesten:p Men gikk litt bedre i edru tilstand også Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 "Sliter" litt med det jeg og, men det er ikke noe problem. Jeg bare slikker dama til orgasme og/ eller tar to knull på rad, ingen har vært misfornøyd så langt, meeeeen det er vel få damer som sier ifra hvis de er misfornøyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg