-sLiCer- Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ok, da smeller jeg igang folkens. i går spredde jeg alt som het komponenter til vannkjøling, skrudde det fra hverandre og gjorde det klart til høyglanspolering. jeg skal fjærne towerets unødvendige vifter i vegg og i taket! i taket skal jeg bygge ut med radiator og 120 mm vifte (Sunon) som skal dekkes av noe netting av ett eller annet slag! (om noen har tips om nettingen si ifra) Alt av powerkabler som er overflødig skal UT, for det er det værste jeg vet! samt at kabelene legges i plast rør! det vil også komme blå lys inn i toweret da det er blåe leds og front på det! om noen har noen ting å komme med så skrik ut! Trenger all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
Choo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei Hørtes spennende ut dette, poster du noen bilder når du lbir ferdig? :-) Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Ok, jeg kommer med bilder ass it goes men det har seg sånn att cpu blokka til kjøleren lekker og det er ikke bra! den blir byttet ut så fort som mulig og da begynner prosjektet videre! at det er mulig å ha så uflaks assa:D skal finne ett tower å flytte delene over til imens! bilder kommer så fort cpu blokka kommer! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 sjekker du linken min under her kan du ta en titt på hva jeg gjorde med mitt Thermaltake XaserIII har forøvrig i ettertid skiftet til 2 nye pumper på ½" slangesett tjente 10 grader og halv støy på den oppgraderingen Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 [quote name='Kozesmurf' date='16/11/2003 : 12:21'] sjekker du linken min under her kan du ta en titt på hva jeg gjorde med mitt Thermaltake XaserIII har forøvrig i ettertid skiftet til 2 nye pumper på ½" slangesett tjente 10 grader og halv støy på den oppgraderingen [/quote] det er greit å si at du vil vise meg bilder osv:D men da MÅ du legge ut linken da: som jeg skrev er cpu blokk bestil pga lekkasje i den forrige! fikk ikke tettet det! trass super super glue og tettnings masse osv vel, ill be back with more!!! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) se der ja.. litt som har forandret seg siden ny layout her ser eg.... www.facelink.com/kozesmurf beklager den der... som det står under her ja ser eg ;p Endret 20. november 2003 av Kozesmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå