btfredr Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har et problem med ASUS VN247H monitoren min, den blir ikke helt fylt ut og har små svarte kanter rundt selve skjermen, hvordan kan jeg fikse dette? Jeg har prøvd å endre oppløsning, men det går ikke! Jeg finner ikke noe på internett om dette problemet for min skjerm og jeg er egentlig rett og slett stuck over hva jeg kan gjøre! Takk på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 I denne kategorien er det en 'klistret' tråd som heter "Problemer med skalering. ATI har default underscan på HDMI.". I Skjermkort kategorien. er det en som heter "Er ikke bildet på tven/skjermen din helt strukket ut?" Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hvor små er disse "små svarte kantene"? Man får ikke bildet til å fylles helt ut til bezelen: Link [5184x3456]. Lenke til kommentar
btfredr Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Hvor små er disse "små svarte kantene"? Man får ikke bildet til å fylles helt ut til bezelen: Link [5184x3456]. Det er faktisk akkurat sånn som det var på bildet ditt, men det skal da vel være mulig å fylle ut skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå