Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Reklame

Anbefalte innlegg

Nå begynner reklamene på internett å bli større og større. Da tenker jeg på filstørrelsen. Reklamen til Tele2 må være et godt eksempel. Den hvor du kan velge hvordan bill skal danse. Ellers er det flere reklamer som inneholder filmfiler. Og andre lydfiler.

Da jeg har telenor adsl med 30 gb kvote er dette noe irriterende. For min del utgjør det ikke så mye, men tenk på de som har 1 gb kvote. Skal kvoten brukes til ufrivillig reklame.

Håper denne trenden ikke tar av!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For min del utgjør det ikke så mye, men tenk på de som har 1 gb kvote. Skal kvoten brukes til ufrivillig reklame.

Håper denne trenden ikke tar av!

Vel, det er jo frivillig og betale for en så dyr og elendig tjeneste som 1GB abb i virkeligheten er.

Et totalt latterlig tilbud på alle måter.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke egentlig hvorfor du klager, for det finnes en rekke gratis og billige program på nettet som fjerner slike annonser slik at de ikke opptar båndbredden, sånn om du ikke visste det. Å irritere seg over slikt er ganske bortkastet, det er da nok av ting å irritere seg over som det er ;)

Prøv Ad subtract pro for eksempel, godt program. Vurderer å kjøpe det selv, har prøvd en mindre versjon før, og den var veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...