oya Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nå begynner reklamene på internett å bli større og større. Da tenker jeg på filstørrelsen. Reklamen til Tele2 må være et godt eksempel. Den hvor du kan velge hvordan bill skal danse. Ellers er det flere reklamer som inneholder filmfiler. Og andre lydfiler. Da jeg har telenor adsl med 30 gb kvote er dette noe irriterende. For min del utgjør det ikke så mye, men tenk på de som har 1 gb kvote. Skal kvoten brukes til ufrivillig reklame. Håper denne trenden ikke tar av! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 For min del utgjør det ikke så mye, men tenk på de som har 1 gb kvote. Skal kvoten brukes til ufrivillig reklame. Håper denne trenden ikke tar av! Vel, det er jo frivillig og betale for en så dyr og elendig tjeneste som 1GB abb i virkeligheten er. Et totalt latterlig tilbud på alle måter. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg ser ikke egentlig hvorfor du klager, for det finnes en rekke gratis og billige program på nettet som fjerner slike annonser slik at de ikke opptar båndbredden, sånn om du ikke visste det. Å irritere seg over slikt er ganske bortkastet, det er da nok av ting å irritere seg over som det er Prøv Ad subtract pro for eksempel, godt program. Vurderer å kjøpe det selv, har prøvd en mindre versjon før, og den var veldig bra. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Nuvel, nå er det sikkert ganske mange av de uinformerte der ute som ikke er klar over at reklamen tar såpass med ressurser og i hvertfall ikke at det er mulig å stoppe det. Svært mange av disse igjen har sikkert gått på Telenor-"tilbudet" med maks 1GB/mnd... Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg opplever samme problemet. Men jeg er kun oppkoblet til ett 56k modem og opplever at det kan ta 2-5 min å få VG. (venter på 2mbit linjen jeg skal få før jul) Har lastet ned programmet og skal teste det i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå