Fjåtten Marcus Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Heisann! Kjøpte meg en peugeot 306 1998 modell for en 4 måneder som har funger utmerket til nå. Den begynte og lage rare lyder når jeg tokk inn clutch og forsvant når jeg tok den ut. Dette skjer da når jeg står på tomgamg. Så sjekket litt rundt. Og denne er noe som kan være veldig dyrt og ligge på rundt 10 lapper for den jobben. Og til og være en bil jeg ga 10 lapper for.. virker ikke det som en smart løsning. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Eller om noen vet om noe verksted greier på øvre romeriket som kanskje er veldig rimelige i timen ? Eller eventuelt sverige ? Eller bare kjøre til den ryker så ta og pantere den ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hør med flere verksteder. Jeg bytta utløserlager på en Citroën og det kom på rundt 6000,-. Da byttet de også hele clutchen og girkassa. Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvor var dette hen ? Og var det forhjuls eller bakhjulsdrift ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Grimstad Bil i Grimstad. En Citroën BX14 forhjulstrekk. Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Hmm får kontakte litt steder til uken og høre. Er kjedelig når sånt skjer. Og er ikke så mye jeg får solgt den for i sånn tilstand er det ? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvor ille er det da? Har vært borti lagere fra div ettermarkedsprodusenter som lager lyder nesten med en gang de har blitt bytta, men de har fungert flere 100k km allikevel. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvis du bare gav 10 lapper for den og clutchen fungerer fint ellers ville jeg bare kjørt. Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Altså det er vell ikke så ille og kjøre med. Litt mer hosting i oppststart. Pg en halveis jetmotor på tomgang. Men er nok ingen som tar slade av dette. Tenker bare om at verdien stiger noe hvis jeg får det fikset ? Er jo trossalt nytt batteri og dekk på den. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Verdien stiger på en 17 år gammel Peugeot? Bare å slenge en tyggispakke i hanskerommet det vel? Ser jo Peugeot`er under 10 år gamle som man får kastet etter seg, hvordan de enda eldre er kan man jo bare tenke seg til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 En bil er bare verdt så mye, og en 17 år gammel peugeot er ikke verdt stort.. Enten tar du på deg kostnaden ved å fikse det, eller så kjører du til det ikke fungerer lenger, hever 3k hos hoggern og går videre i livet. Det å bruke formuer på en såpass gammel, og vanlig bil er bare å kaste penger i dass, du kan heller gi de til meg Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Tar tul betrakning det som har blitt sagt Førstegangsbil. Så er vansklig å vite Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 I mine øyne er biler i 10k klassen kun til bruk og kast, kjør til det ikke lenger fungerer eller blir trafikkfarlig, vrak og kjøp deg en ny en. Noen ganger har man flaks og finner en bil som med små og billige reparasjoner varer en god stund, andre detter fra hverandre idet du parker utenfor hjemme. Fellenevneren er uansett at skal du holde deg i dette prissjiktet bør du kunne skru for å holde utgiften nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå