lilfire Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Da er LSoftVerisure klar for offentligheten 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 ... og den ligger selvfølgelig i Updater'en? Lenke til kommentar
Havnegata Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Fungerer dette uten at man har Verisure abonnement? At man bare kjøper en Yale Doorman med SmartLock-modul? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 OK, dette høres nesevist ut, men likevel: Du spørr altså om en Verisure-plugin fungerer uten Verisure? 2 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 ... og den ligger selvfølgelig i Updater'en? Nei ikke enda. For at den skal ligge der må den vel også støtte linux? Kanskje til versjon 3.0, vi får se... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Fungerer dette uten at man har Verisure abonnement? At man bare kjøper en Yale Doorman med SmartLock-modul? Den benytter seg av Verisure sin Web styring. Så med Verisure SmartLock-box så tror jeg du får tilgang til dette uten å ha selve alarm abonnementet til versiure, men her er jeg ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
Havnegata Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 OK, dette høres nesevist ut, men likevel: Du spørr altså om en Verisure-plugin fungerer uten Verisure? Slik jeg leser det nedenstående synes jeg det er rom for å tolke som at abonnement ikke er påkrevd, men før jeg går til innkjøp skal jeg ha det inn med teskje og sender derfor en mail til Verisure med samme spørsmål "For deg som ennå ikke har et Verisure-system SmartLock Box Kr. 980,- Pakken inneholder 1 SmartLock-modul, 1 VBox Mini og Verisure App for styring av låsen. Ingen abonnementskostnader tilkommer." Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 ... og den ligger selvfølgelig i Updater'en? Nei ikke enda. For at den skal ligge der må den vel også støtte linux? Kanskje til versjon 3.0, vi får se... Nei, det tror jeg ikke. Det er forskjellig antall tilgjengelige plugins i Windows og Linux. Dessuten kan det jo hende at plugin'en din støtter Linux ut av eksen, med mindre du bruker (slik jeg gjør) noen DLLer som ikke uten videre kjører på mono. OK, dette høres nesevist ut, men likevel: Du spørr altså om en Verisure-plugin fungerer uten Verisure? Slik jeg leser det nedenstående synes jeg det er rom for å tolke som at abonnement ikke er påkrevd, men før jeg går til innkjøp skal jeg ha det inn med teskje og sender derfor en mail til Verisure med samme spørsmål "For deg som ennå ikke har et Verisure-system SmartLock Box Kr. 980,- Pakken inneholder 1 SmartLock-modul, 1 VBox Mini og Verisure App for styring av låsen. Ingen abonnementskostnader tilkommer." Det så jo imidlertid mer lovende ut, ja. Lenke til kommentar
Havnegata Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Svaret fra Verisure: Hei. Takk for henvendelsen. SmartLock Box er et selvovervåket system, og krever ingen abonnements-tjeneste fra oss. Ingen månedskostnad tilkommer så fremt du ikke ønsker ekstra varsler via SMS. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen / Best regards Magnus, Alarm Operator Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Svaret fra Verisure: Hei. Takk for henvendelsen. SmartLock Box er et selvovervåket system, og krever ingen abonnements-tjeneste fra oss. Ingen månedskostnad tilkommer så fremt du ikke ønsker ekstra varsler via SMS. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen / Best regards Magnus, Alarm Operator Translation: Den vil ikke fungere med plugin'en, dessverre. Det er mulig det er en måte å snakke med denne SmartLock Box'en likevel... men da må noen kjøpe den (og programmere det). Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Nei, det tror jeg ikke. Det er forskjellig antall tilgjengelige plugins i Windows og Linux. Dessuten kan det jo hende at plugin'en din støtter Linux ut av eksen, med mindre du bruker (slik jeg gjør) noen DLLer som ikke uten videre kjører på mono. Undersøkte litt mer og ser ut som man definerer linux/windows støtte så kan jo se på det Bruker et par eksterne dll'er som jeg i så fall må undersøkte om har mono støtte - samt min egen kode da. Svaret fra Verisure: Hei. Takk for henvendelsen. SmartLock Box er et selvovervåket system, og krever ingen abonnements-tjeneste fra oss. Ingen månedskostnad tilkommer så fremt du ikke ønsker ekstra varsler via SMS. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen / Best regards Magnus, Alarm Operator Translation: Den vil ikke fungere med plugin'en, dessverre. Det er mulig det er en måte å snakke med denne SmartLock Box'en likevel... men da må noen kjøpe den (og programmere det). Ikke helt sikker på at det er riktig translation - Fra Verisure sine egene sider: Med en VBox Mini tilkoblet bredbånd får du flere fordeler - raskere overføring og du trenger ikke å kjøpe SMS for å fjernstyre anlegget via Verisure App Jeg leser dette som at man vil kunne styre fra nettet, Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har Yale doorman v2 med Vbox mini. (uten abonnement) Jeg kan da se status på låsen (Iåst/åpen), låse opp og igjen låsen, samt lage nye brukerkoder på webportalen til Verisure. Man får også mulighet for å styre låsen via app på mobilen. Genial sak! 2 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har Yale doorman v2 med Vbox mini. (uten abonnement) Jeg kan da se status på låsen (Iåst/åpen), låse opp og igjen låsen, samt lage nye brukerkoder på webportalen til Verisure. Man får også mulighet for å styre låsen via app på mobilen. Genial sak! Hmm! Da tok jeg feil, og det er jo særdeles gode nyheter! Lilfire, vet du om det er samme interface som du allerede bruker? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Benytter Verisure Mine Sider Så vil anta at det er samme sider dreuf benytter? Isåfall vil det være mulig å benytte pluginen uten å ha Verisure abonnementet (Så fremt man har Vbox mini) Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Benytter Verisure Mine Sider Så vil anta at det er samme sider dreuf benytter? Isåfall vil det være mulig å benytte pluginen uten å ha Verisure abonnementet (Så fremt man har Vbox mini) Jepp, samme side som jeg bruker. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Hvordan installerer jeg denne? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 5. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2015 Hvordan installerer jeg denne? Pakk ut Zip filen til din HS mappe, Restart HS Plug-ins -> Manage Aktiver pluginen Plug-ins -> LSoftVerisure -> innstillinger Fyll inn -> og lagre Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Får feilmelding: des-05 16:44:06 LSoftVerisure Error Ingen Alarm funnet Riktignok så har jeg ikke alarm. Men har Yale doorman. Skal det fungere? Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Glem det. Der kom låsen opp Fikk også til å låse opp og igjen fra Homeseer. Men mulig jeg må skru av automatisk låsning nå, siden døren låste seg selv umiddelbart etter at jeg låste den opp via appen. Hvordan oppdaterings frekvens er har dere prøvd med? 1 gang i timen er jo alt for sjeldent. Endret 5. desember 2015 av GeneralVirus Lenke til kommentar
ZF- Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvordan oppdaterings frekvens er har dere prøvd med? 1 gang i timen er jo alt for sjeldent. Jeg kjører oppdatering hvert 30. sekund. Funker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå