Gå til innhold

Xvid problem

Vanessa

Anbefalte innlegg

Hei! Har et problem med to filer (del 1 & 2 av samme film), som er kodet i XVID. Jeg har ikke problemer med andre XVID filer. Har prøvd flere forskjellige playere Windows Media Player, BSPlayer, Divx Player 2.1 osv. og det vedvarer, så jeg går ut ifra at det må være noe med codecen. Har prøvd å laste ned siste XVID codec uten (så vidt jeg vet), men det funker fremdeles ikke... iblandt kan det gå en stund, så plutselig hakker det igjen. Og hvis jeg spoler frem og tilbake i filmen mister jeg lyden.

Noen som har vært innom noe liknende? Vet om en fix? :grine:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avinnstallerte alt jeg hadde av drivere og innstallerte nyeste Gordian Knot pack (med blant annet koepis xvid & ffdshow) og nå fungere alt som det skal! Takk!  :D

Det er én ulempe med Gordian Knot codec pack, og det er at den installerer ad-ware-versjonen av DivX5 (siden den er "gratis"). Her følger altså det beryktede spionprogrammet Gator med på kjøpet! Så hadde jeg vært deg, ville jeg tatt turen innom http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/ og hentet Ad-Aware og fjerna Gator (og en del annet rusk som det ofte er på maskiner tilkobla internett ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...