IngvaldNordland Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Heimat Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott bilde. Likte den litt lave kameravinkelen. ☺ Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Herlig bilde! Kule farger! Likte godt plasseringen av mannens hode. Gjør at han virker ekstra høy ;-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott bilde. Likte den litt lave kameravinkelen. ☺ Hyggelig å høre. Ha han var en staut høyreist kar. Takker så mye mvh ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Herlig bilde! Kule farger! Likte godt plasseringen av mannens hode. Gjør at han virker ekstra høy ;-) Hei Gro : ) Helt enig med deg der. For meg litt sånn høyreist verdighet, etter å ha kommet tilbake etter mange år. Mange takk skal du ha. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Staut er vel en god betegnelse på denne karen, noe som også blir fremhevet av perspektivet. Flott Ingvald! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ser bort fra små detaljer, som motvirker det flotte tidløse uttrykket her. På min ikke kalibrerte skjerm, ser jeg vage hudtoner, noe som gjør en god del ekstra. Må si jeg liker måten du har valgt å presentere på; utsnitt, perspektiv og koloritt. Flott bilde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Er noe aristokratisk over denne personen, meget godt portrett. (Må vel kalle dette for portrett ?). Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Flott bilde og en flott presentasjon. Hadde det ikke vært for skiltene bak så kunne man fort lurt på om dette var fra en tidligere tidsepoke. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Mange takk til Dere: Pentax, Trond Olav, Ragnar og Knut. Satte stor pris på deres kommentarer til Heim at. mvh Ibn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg