John Ottesen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Thorup strand. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ypperlig komposisjon, båtene perfekt plassert i billedflata. Den spesielle skyformasjonen et stort pluss her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Mektige fargekontraster. Lekkert med skyformasjonen på himmelen. Sjølukten slår imot her ;-) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Dette er et flott bilde hvor komp, farger og skarphet er meget bra. Liker skyene veldig godt da de er med på å heve bildet flere hakk. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Det jeg skulle si, er visst sagt før her, så jeg bare applauderer! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Klasse over dette John. En av mine favoritter hos deg mvh Ingvald Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Mange tak til jer alle for kommentarerne!! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Flott bilde.., med nydelige farger. Stilig skyformasjon. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Flott komposisjon der jeg scrollet opp for å se om det ble bedre med et rent kutt på den diagonalen som skya har rett over masta på båten til venstre. Jeg synes det hir mer spenning, men scroll opp og se selv. Fantastisk skyformasjon du har fått fanget her. Lys, skarphet farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Forfriskende flott motiv. Den tradisjonelle blåfargen på danske fiskebåter i tre, er fengende, og påminner om båter i Middelhavets mange havner. Her ser det ut som farge er nylig påført. For oss nordmenn er også landingsplassen uvanlig, og like eksotisk som var det et sted ved Middelhavet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Veldig bra komposisjon synes jeg. Skyene fører blikket ned til hovedmotivet. -Frode Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2015 Mange tak igen, for de dejlige kommentarer!! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Er dette taget med vidvinkel ..? synes det er et lækkert billede :-) Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 28. september 2016 Forfatter Del Skrevet 28. september 2016 Ja det er taget med Sigma 10-20. Brennvidde 10mm 1/800s f/10 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg