k.n.b Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) 24. Oktober Høstblader Det var egentlig altfor mørkt til håndholdt fotografering med dette objektivet, så jeg bare lot lukkertiden være lang og forsøkte å holde kameraet i noenlunde ro. Hvilket tydeligvis ikke var lett. RandiA: Det var for så vidt ikke ment symbolsk fra min side. Jeg var egentlig mest opptatt av å eksperimentere med kameraoppsettet her. Takk for kommentar. JorunT: Takk for det. Objektivet har nok av svake sider, så hvorfor ikke utnytte en av de sterke sidene for en gangs skyld. Endret 25. oktober 2015 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2015 25. Oktober Strømtrasé Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Mange bra bilder siden sist jeg tittet innom! Nymåne ble svært flott! Siste fotballtrening med den tette tåka var stemningsfull, og avslappende å hvile øynene på. Ellers likte jeg Strømtrasé godt! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Strømtrase likte jeg godt. komposisjonen er fin og bra utnyttelse av den nervøse bokhe. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Blant dine siste, likte jeg spesielt 22. og 24. godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå