GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Speiling Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott bilde dette! Mvh Bekir Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Fargerikt, noe som passer bildet og situasjonen godt. Fint utsnitt og oppskarpingen er helt ok. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Flott bilde dette! Mvh Bekir Takk... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Fargerikt, noe som passer bildet og situasjonen godt. Fint utsnitt og oppskarpingen er helt ok. Vennlig hilsen Ragnar Javel... Interessant med tilbakemeldinger her.. ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Synes faktisk den harde oppskarpingen tilførte bildet en stilig touch:-) Skarp kreativitet.... Kompen sitter som et skudd og fargekontrastene gjør det til et blikkfang. Artig og inspirerende å se dine fotosprell, så bare forsett, sitter og venter:-) Jeg er jo litt stucked i sort/hvitt, men plutselig dukker det opp ett og annet i farger..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Det ble ordentlig stilig! ☺ Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Synes faktisk den harde oppskarpingen tilførte bildet en stilig touch:-) Skarp kreativitet.... Kompen sitter som et skudd og fargekontrastene gjør det til et blikkfang. Artig og inspirerende å se dine fotosprell, så bare forsett, sitter og venter:-) Jeg er jo litt stucked i sort/hvitt, men plutselig dukker det opp ett og annet i farger..... Hehe... "sprell" kjente jeg var meget treffende ;-) "Uforutsigbar" er vel egentlig et av fornavnene mine - til glede (og angst) for mine omgivelser ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Det ble ordentlig stilig! ☺ Så gøy at du likte det! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg