Gå til innhold

... hehe 4x 9700Pro

Pirka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er vel ganske tydelig at trådstarter, bare startet tråd for bull,

gjerne ville han/hun ha opp antall post? (riktig måte å gjøre det på?)

at trådstarter er useriøs til de grader, er noe jeg tror dere har forstått, så gidd ikke å "bumb" denne tråden.... eller....

selv vil jeg bare "gi besjed", ettersom jeg er lei av idiotiske etter-poster(eks :ide: ) som gjør at en tråd, som enten i utgangspunktet eller i ettertid ble noe som "skulle ligget under søppel", havner på 10siste på hw.no

noen som deler mitt syn? (start da en skikkelig post, og la denne dø ut)

Lenke til kommentar
selv vil jeg bare "gi besjed", ettersom jeg er lei av idiotiske etter-poster(eks :ide: ) som gjør at en tråd, som enten i utgangspunktet eller i ettertid ble noe som "skulle ligget under søppel", havner på 10siste på hw.no

Nå får du skjerpe deg her! Søppel betyr ikke at postene er verdiløse eller noe slikt ( http://forum.hardware.no/index.php?showforum=63 ).. Er normalt mye mindre poster som er helt bortkastet\spam i søppel enn det er i andre deler av forumet.

Lenke til kommentar

ville denne skulle få dø ut.... , men...

jeg skjerpe meg? det er de utrolig mange andre som burde skjerpe seg,(du sa det selv

Er normalt mye mindre poster som er helt bortkastet\spam i søppel enn det er i andre deler av forumet
)

når det gjelder søppel så burde man gjerne hatt to plasser for posting av slik,

en for skikkelig dårlig (ekte) søppel, og en for bra søppel :lol:

edit:

Søppel: Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv.

Søppel betyr ikke at postene er verdiløse
hva er vel av verdi? mener du offtopic? Endret av genesis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...