daho Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 hvis jeg kjøper en funnel med 80mm enermax, kjøler det best vis den suger eller blåser? Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Tror den beste måten å finne ut det på er å prøve det ut... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Siden den kaldeste lufta er på utsiden av kabinettet blir det best kjøling hvis du blåser. Hvilken kjøleribbe bruker du btw? Lenke til kommentar
[FS]Inhumanzer Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 jo tørrere det er i kabinettet, jo lettere er det for at kaldluft skal dannes! alle mine vifter suger ut, jeg har prøvd mange forskjellige kombinasjoner med viftene, men det er best når alle suger! :smile: Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hvor selger di slike funneler(adaptere) billigst? Vet at på Microplex koster di 92,- synes det er litt drøyt for en plastdings.... Eller er det bare jeg som synes det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå