johanf Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 HVIS de har telefonen på lager, har de helt sikkert fått streng beskjed om å ikke sende den før release. Hvis du har fått sporingsnummer, kan du jo spore pakken og se. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 HVIS de har telefonen på lager, har de helt sikkert fått streng beskjed om å ikke sende den før release. Hvis du har fått sporingsnummer, kan du jo spore pakken og se. Har ikke fått sporingsnummer enda. Når det står at de har telefonen på lager og leveringstid er 2-4 dager så burde de holde dette! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 HVIS de har telefonen på lager, har de helt sikkert fått streng beskjed om å ikke sende den før release. Hvis du har fått sporingsnummer, kan du jo spore pakken og se. Har ikke fått sporingsnummer enda. Når det står at de har telefonen på lager og leveringstid er 2-4 dager så burde de holde dette! De gjorde det samme med lansering av Chromecast - blir ikke sendt ut et eneste sekund før google Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 HVIS de har telefonen på lager, har de helt sikkert fått streng beskjed om å ikke sende den før release. Hvis du har fått sporingsnummer, kan du jo spore pakken og se. Har ikke fått sporingsnummer enda. Når det står at de har telefonen på lager og leveringstid er 2-4 dager så burde de holde dette! De gjorde det samme med lansering av Chromecast - blir ikke sendt ut et eneste sekund før google Hmm, that sucks Lenke til kommentar
lals Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Er ikke så mye liv i denne tråden kontra tråden om nexus 6P. er folk mer tålmodig eller er ikke denne så interessant? jeg selv tenker å kjøpe denne, holdt enn Iphone 6 pluss som er like stor som nexus 6P og jeg syns den var alt for stor.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Tydeligvis ikke like populær. Jeg har en 5X i bestilling. Kanskje man kan slå sammen trådene og rename den til Google Nexus 2015? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 5X er ikke i nærheten så popluær blant de teknologifrelste, nei. 5X blir for meg en helt vanlig mobil, mens jeg føler 6P er noe nytt. Det er bare meg da Flagship or no ship! Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Tydeligvis ikke like populær. Jeg har en 5X i bestilling. Kanskje man kan slå sammen trådene og rename den til Google Nexus 2015? Forøvrig synes jeg ikke det er noe god ide, om det f.eks skulle være noe krøll med telefonene, er det greit å ha en litt mer spesifikk tråd og henvende seg til, tenker jeg Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 5X er nok mindre populær, for min del hadde jeg glatt valgt 5X over 6P, hadde den bare hatt 3 GB RAM. 2 blir for lite, noe jeg fikk erfare med Nexus 9. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 baguett: 5X er en meget god mobil, men dersom man ser på hva som er "best", overgås den av 6P i det aller meste. Likevel er den sikkert god nok for en god del, og den er hendigere og lettere. 6P er ganske lang, bred og tung, men et fyrverkeri av en telefon. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 baguett: 5X er en meget god mobil, men dersom man ser på hva som er "best", overgås den av 6P i det aller meste. Likevel er den sikkert god nok for en god del, og den er hendigere og lettere. 6P er ganske lang, bred og tung, men et fyrverkeri av en telefon. Vet at 6P har bedre specs, utenom kun RAM, men det veier ikke opp for størrelsen i mine øyne, derfor hadde jeg ønska meg en 5X med 3GB RAM. Men får bare bli vandt til stor telefon, hva gjør man ikke for stock android 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Ja, samme her. Er veldig glad i størrelsen på min iPhone 5, men ahr veldig lyst å prøve stock android (igjen), så da blir det 5X. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 jeg bestilte en 5x i dag. 6p blir alt for stor og jeg begynner å merke at nexus 5en min sitt batteri ikke er helt nytt lenger. Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Blir 5X for meg, ikke lyst på større og N4 begynner å dra på årene Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Bestilte fra NetOnNet forrige uke. Fikk beskjed om at det var en feil i lagersystemet som gjorde at den ble vist som på lager. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Bestilte fra NetOnNet forrige uke. Fikk beskjed om at det var en feil i lagersystemet som gjorde at den ble vist som på lager. Haha, for en fin unnskyldning Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Fant en kameratest på Android Central der Samsung G S6, IPhone 6s, LG G4 og Nexus 5x sammenlignes. Nexus-telefonens kamera hevder seg absolutt bra. http://www.androidcentral.com/photos-showdown-iphone-6s-plus-vs-nexus-5x-vs-galaxy-s6-vs-lg-g4?utm_medium=superfeature&utm_campaign=navigation&utm_source=ac Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Jeg bestilte en Nexus 5X fra Google store. Jeg valgte den pga. størrelsen, og at 6P blir for dyr i forhold til mitt bruk. Jeg slengte med et deksel som det stod Nexus på, som var en av grunnene til at jeg kjøpte den fra Google. Jeg har nå hatt en Nexus 4 siden den kom ut, så det er på tide med en utskiftning. Jeg vil nok også være fornøyd med ytelsen til 5X da jeg er vant med N4. Endret 8. november 2015 av Orwandel Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 God pris med binding fra Netcom. Kr 3899,- med 3 gb data, 3299,- med 6gb. Står at de har den på lager. Jeg lurer på om jeg skal legge inn en bestilling i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Komplett.no har den til 4690,- uten abo/binding. De har, når dette skrives, 14 telefoner på lager. Jeg bestilte en, og den er ekspedert ut fra dem. Den har jeg til uka. Bestilte også deksel og USB 3 til USB 1-kabel fra Googles nettbutikk. Varene sendes fra lager i Irland. Ifølge nettbutikken kommer varene en gang mellom 11. og 18. november. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå