Gå til innhold

Nexus 5X - Googles nye allrounder fra LG.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVIS de har telefonen på lager, har de helt sikkert fått streng beskjed om å ikke sende den før release.

 

Hvis du har fått sporingsnummer, kan du jo spore pakken og se.

Har ikke fått sporingsnummer enda. Når det står at de har telefonen på lager og leveringstid er 2-4 dager så burde de holde dette! 

Lenke til kommentar

 

HVIS de har telefonen på lager, har de helt sikkert fått streng beskjed om å ikke sende den før release.

 

Hvis du har fått sporingsnummer, kan du jo spore pakken og se.

Har ikke fått sporingsnummer enda. Når det står at de har telefonen på lager og leveringstid er 2-4 dager så burde de holde dette! 

 

De gjorde det samme med lansering av Chromecast - blir ikke sendt ut et eneste sekund før google :)

Lenke til kommentar

 

 

HVIS de har telefonen på lager, har de helt sikkert fått streng beskjed om å ikke sende den før release.

 

Hvis du har fått sporingsnummer, kan du jo spore pakken og se.

Har ikke fått sporingsnummer enda. Når det står at de har telefonen på lager og leveringstid er 2-4 dager så burde de holde dette! 

 

De gjorde det samme med lansering av Chromecast - blir ikke sendt ut et eneste sekund før google :)

 

Hmm, that sucks :p

Lenke til kommentar

Tydeligvis ikke like populær. Jeg har en 5X i bestilling.

 

Kanskje man kan slå sammen trådene og rename den til Google Nexus 2015?

 

Forøvrig synes jeg ikke det er noe god ide, om det f.eks skulle være noe krøll med telefonene, er det greit å ha en litt mer spesifikk tråd og henvende seg til, tenker jeg :)

Lenke til kommentar

baguett:

 

5X er en meget god mobil, men dersom man ser på hva som er "best", overgås den av 6P i det aller meste. Likevel er den sikkert god nok for en god del, og den er hendigere og lettere. 6P er ganske lang, bred og tung, men et fyrverkeri av en telefon. 

 

Vet at 6P har bedre specs, utenom kun RAM, men det veier ikke opp for størrelsen i mine øyne, derfor hadde jeg ønska meg en 5X med 3GB RAM. Men får bare bli vandt til stor telefon, hva gjør man ikke for stock android :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte en Nexus 5X fra Google store. Jeg valgte den pga. størrelsen, og at 6P blir for dyr i forhold til mitt bruk. Jeg slengte med et deksel som det stod Nexus på, som var en av grunnene til at jeg kjøpte den fra Google. Jeg har nå hatt en Nexus 4 siden den kom ut, så det er på tide med en utskiftning. Jeg vil nok også være fornøyd med ytelsen til 5X da jeg er vant med N4.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Komplett.no har den til 4690,- uten abo/binding. De har, når dette skrives, 14 telefoner på lager.  Jeg bestilte en, og den er ekspedert ut fra dem. Den har jeg til uka.

Bestilte også deksel og USB 3 til USB 1-kabel fra Googles nettbutikk. Varene sendes fra lager i Irland. Ifølge nettbutikken kommer varene en gang mellom 11. og 18. november. 



 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...