johanf Skrevet 19. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Jeg har opplevd at telefonen tar lading, men at filoverføring ikke har fungert. Usikker på om det er slitasje eller det faktum at jeg klarte å søle brus på den for en stund siden. Du kan jo sjekke om det sitter noe i kontakten. Navlelo eller lignende. Endret 19. oktober 2016 av johanf Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Kan ikke se at det sitter noe der nede. Får prøve å pirke litt med en binders tannpirker eller noe sånt... Min santen... Det VAR lo nedi der Komprimert til en hard pute på en ene siden av pinnen i midten. Endret 19. oktober 2016 av 1Dr.E Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Noen som kan anbefale en god/rimelig skjermbeskytter/film? Vurderer Zagg Invisible Shield siden jeg har brukt den før på andre mobiler, men vet ikke om jeg er solgt på den glass varianten som stort sett blir solgt. Lenke til kommentar
eriks Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Min har blitt forferdelig treg. Har installert lite apper, og ingen nye siste tiden. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Min har blitt forferdelig treg. Har installert lite apper, og ingen nye siste tiden. Hva kan være galt? Har du sjekket om hvilke apper som evt. bruker mye minne? Prøvd å restarte telefonen? Muligens det kan hjelpe å - avinstallere apper du ikke bruker - deaktivere apper du ikke bruker, men vil ha på telefonen - resette telefonen Jeg bruker min 5x meget lite, men har merket at den er blitt klart kjappere siden jeg kjøpte den i fjor høst. Bruker den som reservetelefon, eller som ekstratelefon på reiser. Lenke til kommentar
Hugh Dick Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Min har blitt forferdelig treg. Har installert lite apper, og ingen nye siste tiden. Hva kan være galt? Snapchat er ofte synderen på 5X. Spesielt med de nyeste oppdateringene av app og OS. Lenke til kommentar
winb Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Fungerer 4G-Tale / VoLTE på 5x? Lenke til kommentar
eriks Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Min har blitt forferdelig treg. Har installert lite apper, og ingen nye siste tiden. Hva kan være galt? Snapchat er ofte synderen på 5X. Spesielt med de nyeste oppdateringene av app og OS. Fjernet snapchat og slettet cachepartisjon, føles som ny. Mulig innbilt men batteriet virker og bedre. Underlig oppførsel etter siste opdatering er at stavekontrollen og/eller sveipefunksjonen på tastaturet virker helt tullete. Spesielt ord med æøå klarer den ikke. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Noen som har komplett abonement og som har mobilt internett (og mms)? Er i så fall veldig interessert i dine instillinger! Lenke til kommentar
winb Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Kan alle 5x eiere gå inn på "om telefon" og "gi tilbakemelding" å be google aktivere volte og wifi-calling. Telefonen skal støtte dette, men google må pushe dette på neste oppdatering. Endret 1. januar 2017 av winb 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Har et problem med Snapchat: når jeg bruker hovedkameraet, blir bildene flippet/speilet. What gives? Skjedde forresten i går rett etter jeg installerte januar 2017 patchen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Har et problem med Snapchat: når jeg bruker hovedkameraet, blir bildene flippet/speilet. What gives? Skjedde forresten i går rett etter jeg installerte januar 2017 patchen. Tøm Snapchat for data eller avinstaller og se om det hjeper. 1 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Har et problem med Snapchat: når jeg bruker hovedkameraet, blir bildene flippet/speilet. What gives? Skjedde forresten i går rett etter jeg installerte januar 2017 patchen. Tøm Snapchat for data eller avinstaller og se om det hjeper. Det hjalp, takker! Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Batteri er fullstendig gåent på min nå , hatt den i ca 14 mnd.. Flere som sliter med dette? Bestillt meg ny tlf da. Når den kommer skal jeg prøve å få fiksa på garanti.. Lenke til kommentar
mariuselv Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Batteri er fullstendig gåent på min nå , hatt den i ca 14 mnd.. Flere som sliter med dette? Bestillt meg ny tlf da. Når den kommer skal jeg prøve å få fiksa på garanti.. Da batteriet på min gikk (pga fuktighet fra regnvær) så kjøpte jeg nytt på mytrendyphone.no (eller hva det nå heter). Var lett å bytte batteriet 1 Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Batteri er fullstendig gåent på min nå , hatt den i ca 14 mnd.. Flere som sliter med dette? Bestillt meg ny tlf da. Når den kommer skal jeg prøve å få fiksa på garanti.. Da batteriet på min gikk (pga fuktighet fra regnvær) så kjøpte jeg nytt på mytrendyphone.no (eller hva det nå heter). Var lett å bytte batteriet Takk! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 De siste par dagene har jeg merket at batteriet tømmes fort. Synderen er Bluetooth, noe jeg hadde problemer med for ca et år siden også. Da ordnet det seg med en programvareoppdatering. Dessuten klarer ikke telefonen lenger å koble seg opp på jobben sitt wifi-nett. Den finner nettet, man kan legge inn brukernavn og passord, men man kan ikke trykke OK for å koble deg til. Knappen er grået ut. Hjemme fungerer wifi fint. Har brukt Nexusen som telefon nr to, men førstetelefonen er solgt, og de siste tre ukene har jeg brukt Nexusen som førstetelefon. Har imidlertid bestilt en Honor 8, så da blir Nexusen annentelefon igjen. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Bluetooth er synderen her også, men jeg bruker et bluetooth headset med de, så er vant med at det trekker mye strøm da. Men har kanskje blitt hakket verre siden forrige OTA. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Rart med den bluetoothen, for det skjedde ikke etter forrige oppdatering i februar. Har ikke hatt andre enheter tilkoblet enn de jeg pleier, og telefonen er ellers brukt i samme omgivelser som jeg pleier. I natt sank batterinivået med 30-40 prosent.Det er Android operativsystem og Bluetooth som bruker desidert mest strøm. Godt jeg fikk bestilt ny mobil, så får jeg heller se om jeg kan finne ut av det høye strømforbruket til Nexusen ved leilighet. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Pussig, jeg har på bluetooth og kommuniserer daglig med handsfree i bilen og kontinuerlig med fitbit'en på armen. Min batteribruk fordeler seg slik: 27 % skjerm 22 % Android system 18 % Android-OS 11 % Chrome 7 % Celle-standby (diverse 2-5%) 2% Bluetooth Edit: Haha, my bad, bluetooth var slått av av en eller annen grunn Endret 15. mars 2017 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå