DUFF_B33R Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Stemmer. Eneste jeg kan grave frem på denne updaten er noen ny emoji... men har ikke funnet den konkrete changeloggen. "We fixed snapchat" er typisk ikke noe de kommer til å legge ut Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Ja, jeg skrev feil. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Ja, jeg skrev feil. Da bør den være nært forestående på min 5x. Kanskje skuffende lite oppgradert og nytt utenom alle emojiene. Synes lyden er litt lav ved avspilling av musikk, og Bluetooth glipper av og til. Regner ikke med at oppdateringen forbedrer noe der. Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Ja, jeg skrev feil. Da bør den være nært forestående på min 5x. Kanskje skuffende lite oppgradert og nytt utenom alle emojiene. Synes lyden er litt lav ved avspilling av musikk, og Bluetooth glipper av og til. Regner ikke med at oppdateringen forbedrer noe der. Spiller du musikk med høytaleren, bluetooth eller headsett? Hvis en av de to siste er headsettet en avgjørende faktor...og du går kanskje ikke rundt å spiller musikk med høytaleren som er på telefonen Anyway, jeg bruker den med et Koss PortaPro når jeg trener og det funker helt fint. Blokkerer nok av ut anna musikk og annen lyd som duden som løper ved siden av meg når løper på mølle. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Da har jeg også fått installert 6.0.1 via OTA. Endelig fungerer Snapchat som normalt! HBO Nordic ser også ut til å virke, den fungerte ikke i det hele tatt tidligere.... Endret 10. desember 2015 av StaBBer Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Min 5X har blitt oppdatert til 6.1 i dag. Håper det fikser Snapchat..6.0.1 er det vel? Ja, jeg skrev feil. Da bør den være nært forestående på min 5x. Kanskje skuffende lite oppgradert og nytt utenom alle emojiene. Synes lyden er litt lav ved avspilling av musikk, og Bluetooth glipper av og til. Regner ikke med at oppdateringen forbedrer noe der. Spiller du musikk med høytaleren, bluetooth eller headsett? Hvis en av de to siste er headsettet en avgjørende faktor...og du går kanskje ikke rundt å spiller musikk med høytaleren som er på telefonen Anyway, jeg bruker den med et Koss PortaPro når jeg trener og det funker helt fint. Blokkerer nok av ut anna musikk og annen lyd som duden som løper ved siden av meg når løper på mølle. Jeg spiller musikk med hodetelefoner via kabel. Lydstyrken avhenger av hvor stor motstand det er i hodetelefonene. Jeg bruker et par Sony MDR-1A. De spiller høyere på iPhone 6 og Samsung Galaxy S6 Edge+. Den innebyggede høyttaleren er ikke særlig bra, og den spiller ikke særlig høyt heller. Uegnet til musikk. Nå er vel ikke mobiltelefonhøyttalere førstevalget når man skal lytte på musikk, og definitivt ikke på 5x Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Da har jeg også fått installert 6.0.1 via OTA. Endelig fungerer Snapchat som normalt! HBO Nordic ser også ut til å virke, den fungerte ikke i det hele tatt tidligere.... Høres bra ut! Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg spiller musikk med hodetelefoner via kabel. Lydstyrken avhenger av hvor stor motstand det er i hodetelefonene. Jeg bruker et par Sony MDR-1A. De spiller høyere på iPhone 6 og Samsung Galaxy S6 Edge+. Den innebyggede høyttaleren er ikke særlig bra, og den spiller ikke særlig høyt heller. Uegnet til musikk. Nå er vel ikke mobiltelefonhøyttalere førstevalget når man skal lytte på musikk, og definitivt ikke på 5x Ser ut som et solid headset, da er nok konklusjonen at 5X er svakere enn de andre du har testet. Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fikk mitt skin fra dbrand i går! Til min 5X kjøpte jeg "carbon fiber" skin til baksiden og kantene på telefonen. Det sendes fra Canada så det tar litt tid. Men jeg ble veldig fornøyd med resultatet! En må gjøre en skikkelig jobb med å vaske hendene fri for fett, og gjerne gå over telefonen med noe lignende for å få til et godt resultat. De har gode videoer på hvordan de gjør det, så om en følger de går det greit. Jobba litt med konas hårføner for å få kantene til å sitte godt, så nå kjenner jeg nesten ikke at det sitter et ekstra lag på baksiden. Jeg er litt usikker på om jeg skal ta på kantene da det kan bli litt for mye, som også er delvis grunnen til at jeg ikke har noe på forsiden. Få forsiden har jeg et H9 glass så hadde blitt vanskelig å få til uansett. Jeg valgte å bare å bare ha "X only" i sølv på baksiden da det blir mye knot å få inn alle bokstavene så jeg for meg. Men selve Xen gikk fint å jeg har i alle fall den med som er "stilig" mht at det er en neXus telefon og modellen er 5X :p . Selv om jeg er veldig fornøyd med finishen på telefonen er det nice med en forandring, den er heller ikke permanent, men sitter godt nok til at den varer telefonen levetid om jeg vil. Legger ved bilde av sluttresultatet Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Stilig deksel!! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Her er mitt dbrand skin! Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Her er mitt dbrand skin! Stilig! Pent arbeid Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Takker! Må si det gjorde seg med karbon også! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Får ikke til å få telefon-appen og kontakter-appen til å bare vise kontakter med telefonnummer. Akkurat nå er det et kaos i lista der alle som hun har sendt/mottatt mail fra kommer opp. Det har vært mulig å endre det på tidligere Androids.Er funksjonen borte, eller bare flyttet plass? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Noen som kan anbefale en liten, god og rimelig USB type C til vanlig micro USB adapter? Har en ladebank jeg vil bruke på 5Xen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fikk min dbrand igår. Gikk for hvit siden eg ikke fikk tak i den hvite telefonen. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fikk min dbrand igår. Gikk for hvit siden eg ikke fikk tak i den hvite telefonen. Veldig fornøyd. DSC02073.jpg Sexy Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Noen som kan anbefale en liten, god og rimelig USB type C til vanlig micro USB adapter? Har en ladebank jeg vil bruke på 5Xen. Kjøpte minn på Kjell & Co på Sørlandssenteret... det er en ny kjede som er kommet fra Sverige, de har butikker her og der. Den funker. MEN JEG VIL ADVARE folket at "USB C" ikke bare er "USB C". Standarden sier at det skal være en resistor i kontakten... Det er spesifisert hvilken resistor det skal være, men det er produsenter som slurver og bruker den de tydeligvis fant først den dagen... Det er blitt påvist at flere kabler fra Amazon (opprinnelse fra Kina) og feks produsenten av OnePlus One leverer kabler med feil resistor. FEIL resistor kan føre til at telefonen og/eller utstyret på den andre siden blir ødelagt! Its a thing, oppdaget av en Google ingeniør! Jeg har et multimeter, så jeg skulle gjerne ha likt å vite hvordan jeg kan teste om kabelen jeg har kjøpt fra dealextreme er en god en eller ikke.. . Hadde vært praktisk da den hadde dekket behovet for både usb micro og usb c på jobb. UPDATE: Etter litt googling, , så fant jeg ut at riktig resistor skal være 56k Ohm, mange bruker bare 10k Ohm som er problemet. HER er også en guide på hvordan man tester en resistor. Jeg har ikke gravd frem mitt multimeter ennå, men det ville jo da bare være å teste de 4 punktene 1:1 på hver sin side av kabelen. Endret 11. desember 2015 av DUFF_B33R Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Fikk min dbrand igår. Gikk for hvit siden eg ikke fikk tak i den hvite telefonen. Veldig fornøyd. DSC02073.jpg Den var skikkelig nice, ja. Lenke til kommentar
DUFF_B33R Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Nå har jeg prøvd å måle litt med mitt multimeter uten hell. I pluggen sitter det 3 kontakter rundt, men om en ser oppi sitter det veldig mange i selve pluggen, så jeg ser ikke helt hvordan jeg kan teste pluggene uten å choppe kabelen. Pinout er forøvrig mye mer komplisert enn USB som vi har hatt til nå... LOL å kalle det USB når en ser forskjellen, de aktuelle pinsa sitter da i inni kontakten... og umulig å testen uten å choppe, evt lage en test-bed med to sockets en stapper begge sider av lednigen i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå