Magnar Bruvik Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jakt på Hardangervidda. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Nydelig høstbilde, jegeren fint plassert. Svart bakgrunn passer godt inn her. Liker også å se at hagla er "brukket" - for sikkerhetens skyld. Minner meg på at jeg må benytte min Nikon D600 litt mer. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 ett flott bilde som gir meg lyst til å komme meg en tur på fjellet, riktignok uten hagle men med foto apparatet. De flotte fargene har du fått fint og naturlig frem og syns bildet innehar igrunn alt Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Et meget flott landskapsbilde med en fin beskjæring, fine farger og god skarphet. Fin plassering av din far i bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Et riktig flott bilde av papsen dette her. Dette kan du ramme inn og gi ham i gave til en passelig anledning ☺ Flott komposisjon og deilige farger. Flere steder har vel rypejakta blitt satt helt på hold i år for å prøve å få stammen opp igjen. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Høst og jakttid.., et nydelig utsyn og et toppers bilde!! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ja, så var det den tia igjen. Flott skildring i komp. og flotte farger her. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Flott landskapsbilde, Magnar Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg