Gå til innhold

Amerikansk politikk inføres i Norge uten at vi har stemmerett

Anbefalte innlegg

Hvorfor kriger Norge for Jødenes fiender i midtøsten på vegne av Amerika? Er vi ikke ett suverent land slik vi feirer hver 17. Mai?

Jeg hvet ikke hva du syntes er rett, men jeg deler ikke Amerikas verdier. Er vi klare til å skape det landet vi vil leve i?

99% av Norges befolkining burde klare å bygge ett samfunn der frihet og vårt land ikke blir skadet.

Bankene, Forsvaret og Politikkens tjeneste organer eies av oss de 99% av norges befolkning. De er tjenere og skal ikke sko seg selv. De skal frykte oss og ikke omvent!

Jewish supremist bankers can can fuck off! (Oberthur, Giesecke & Devrient) Norske seddler må bli basert på gull standarden, hvis rettferdighet skal oppnås. Skal EU ha makt over Norsk økonomi når Grunloven sier at Norge skal forbli ett suverent land?

Den Norske Svindel Bank,gi oss tall på penge opplaget som ikke er trykket men eksisterer digitalt. Hvor ble det av pengene som ble skapt for å oppnå ca 40% devaluering over 3 år? (http://www.norges-bank.no/Upload/Statistikk/sedler_mynter/sedler_og%20mynt_rapport_2014.pdf, her ser du at ulendinger trykker Norges penger. Er det for vanskelig for Norge å trykke penger selv!?!!)

Verden bankerkontrolleres av det Jødiske folket. Her 666 (Ikke ett tilfeldig tall) videoer angående temaet. Husk at den beste måten å finne ut av hvem som kontrollerer oss, er å finne ut hvem vi IKKE for lov å snakke negativt om. The holocaust anyone? Would the holocaust serve the Jews if they wanted to take over the world?

https://www.youtube.com/watch?v=D2ErqK2Y9uo&index=1&list=PLcVaVQVtW4LQhKIa5JGS5UI7kifXPZwKX

Give me power over the money and I care not who is in charge of ruling the nations.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger ved denne tork, som nylig har tatt av på youtube

Former flight attendant turned researcher, truth teller and author Rebekah Roth joins me on the 14th anniversary of 9/11 to discuss her new book 'Methodical Deception', the follow up to her very popular first book 'Methodical Illusion'. Both books are available at www.methodicaldeception.com

Hadde bare mange nok forstått hvilken svindel sentralbanker er og hvordan de ribber befolkningen for alt de eier hadde det blitt revolusjon. Eller som Ford er sitert på:

It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Sier mannen med Windows overvåker deg, installer Debian..... :hmm:

Skru av tv`en Gavekort, gjør research selv. Når det meste av det vi blir fortalt i ettertid viser seg å være galt eller har helt andre hensikter burde bjella til slutt ringe. Når så mye har kommet frem er det utrolig at folk fortsatt hører på den regelrette oksedritten. Jeg mener, det var ikke Israel som stod bak bombene i Alexandria? Israel angrep heller ikke USS Liberty? Gulf of Tonkin, som ledet til Vietnamkrigen var bare oppspinn, Saddam hadde WMD ikke sant? Våkn opp.

Lenke til kommentar

Forumet burde få en egen konspirasjons-del hvor alt slikt søppel kunne plasseres. Så kunne konsparanoia gjengen bruke det som sin egen lille sandkasse.

Svar meg på helt enkle spm er du snill; hvem stod bak bombene i Alexandria i 1948? Hvem angrep USS Liberty i 1967, på tross av at de viste det var et amerikansk skip? Hva var Gulf of Tonkin incidenten? Hadde Saddam WMD? Hva var operasjon Gladio? Lavon-affæren?

Endret av Admiral-K
Lenke til kommentar

Sier mannen med Windows overvåker deg, installer Debian..... :hmm:

Skru av tv`en Gavekort, gjør research selv. Når det meste av det vi blir fortalt i ettertid viser seg å være galt eller har helt andre hensikter burde bjella til slutt ringe. Når så mye har kommet frem er det utrolig at folk fortsatt hører på den regelrette oksedritten. Jeg mener, det var ikke Israel som stod bak bombene i Alexandria? Israel angrep heller ikke USS Liberty? Gulf of Tonkin, som ledet til Vietnamkrigen var bare oppspinn, Saddam hadde WMD ikke sant? Våkn opp.

Forskjellen mellom meg og deg er at jeg ikke spekulerer. Det er faktisk forskjell på å påstå at jødene styrer verdenen, og det å lese at noen overvåker deg i en EULA og gå for fri programvare med åpen kildekode og uten EULA.

Jeg ser ikke på TV, og har faktisk gjort en del research, nettopp for å slå ned på nutjobs som forsøpler mitt kjære internett (jeg er han som går rundt på Wikipedia og putter [citation needed] på alle påstander om jødiske konspirasjoner uten troverdige kildereferanser). Jeg mener: Krig, diplomati og missledende formidling ikke er en kausalitet til hemmelige jødiske makter som kjører fly inn i sivile mennesker for å så spre små hint igjennom tilfeldige tegn som sang-artister lager på scenen. Det er hva som skiller konspirasjoner fra konspirasjon-teorier.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor kriger Norge for Jødenes fiender i midtøsten på vegne av Amerika? Er vi ikke ett suverent land slik vi feirer hver 17. Mai?

Jeg antar at du mener at vi «kriger mot jødenes fiender». Til det er det å si at i Midt-Østen bedriver USA antakelig en skitten agenda for å destabilisere, så de selv og deres allierte får mer makt. Det er den klassiske splitt og hersk teknikken som vi ser. Og Israel er også delaktige i dette. Å bruke ordet "jødene" er svært upresist og uheldig i denne sammenhengen, av flere årsaker. For det første er det et klassisk konspiratorisk grep, med svært liten gjennomslagskraft. For det andre vil svært mange jøder, ikke minst jødisk-religiøse, ta sterk avstand fra den israelske regjeringens handlinger, som fremstår som mer sekulær enn noe annet. «Jødene» er et såpass utvannet, misbrukt og upresist begrep, at du mister det meste av din troverdighet når du anvender det på nettet – det kan tolkes i alle retninger, og det blir det.

99% av Norges befolkining burde klare å bygge ett samfunn der frihet og vårt land ikke blir skadet.

Bankene, Forsvaret og Politikkens tjeneste organer eies av oss de 99% av norges befolkning. De er tjenere og skal ikke sko seg selv. De skal frykte oss og ikke omvent!

En god påminnelse til dem det gjelder. Selv om jeg ikke er noen tilhenger av frykt, så er det rett at disse institusjonene skal tjene folket – og det er grunn til å spørre seg om de alltid gjør det, i lys av historien siden 2. verdenskrig.

Jewish supremist bankers can can fuck off! (Oberthur, Giesecke & Devrient) Norske seddler må bli basert på gull standarden, hvis rettferdighet skal oppnås. Skal EU ha makt over Norsk økonomi når Grunloven sier at Norge skal forbli ett suverent land?

De finnes mange «supremacist bankers», både med jødisk-etnisk opphav, men antakelig flere med andre etniske opphav. Alle can fuck off for min del :)

Den Norske Svindel Bank,gi oss tall på penge opplaget som ikke er trykket men eksisterer digitalt. Hvor ble det av pengene som ble skapt for å oppnå ca 40% devaluering over 3 år? (http://www.norges-bank.no/Upload/Statistikk/sedler_mynter/sedler_og%20mynt_rapport_2014.pdf, her ser du at ulendinger trykker Norges penger. Er det for vanskelig for Norge å trykke penger selv!?!!)

Jeg kjenner ikke til denne spesifikke saken, men på generelt grunnlag vil jeg si at en gjeldsbasert økonomi basert på private banker savner moralsk fundament og burde vært avskaffet.

Verden bankerkontrolleres av det Jødiske folket. Her 666 (Ikke ett tilfeldig tall) videoer angående temaet. Husk at den beste måten å finne ut av hvem som kontrollerer oss, er å finne ut hvem vi IKKE for lov å snakke negativt om. The holocaust anyone? Would the holocaust serve the Jews if they wanted to take over the world?

Dette bærer preg av å være hentet fra litt mer tvilsomme kilder etter min mening. Jeg tror at makteliten i dag ikke er «ett folk», men består av en løs konstellasjon av mennesker av ulik etnisitet, med ofte sammenfallende men, iblant ikke sammenfallende agendaer. Du bør også ha i tankene at de av milliardærene som har konspirasjoner på bakrommet, nok har interesse av å støtte opp under sprø teorier om virkeligheten, som røyk og speil, slik at de kan bedrive sine skitne affærer i fred. Det er lett å spekulere i at de finnes økonomiske interesser som støtter opp under spredning av usanne konspirasjonsteorier. For eksempel: David Ickes øgler er antakelig enten et resultat av dette, eller bare en veldig sprø mann.

En annen kilde til konspirasjonsteorier uten grunnlag i virkeligheten er at så mye informasjon holdes skjult for oss fra ulike maktgrupperinger. Dette fører til spekulasjoner, som så sprer seg og man får litt perverse resultater til tider. Men at verden er full av de mektiges konspirasjoner er åpenbart. At det meste som gjøres ligger skjult er for meg åpenbart – du vil ikke finne det på noe nettside, eller youtube-film, spesielt ikke dem som selger seg som «shocking jewish truth» og «This is what the aliens want us to know».

Give me power over the money and I care not who is in charge of ruling the nations.

Et godt sitat fra en klok mann. Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Det var et tidlig tidspunkt å trekke ytringsfrihet-kortet på.

Vet ikke hva forumveilederen gjorde, men plutselig gikk det ikke ann å legge inn innlegg med linker eller gif bilde. Uansett skiter jeg lang marsj i det, poengløst å diskutere med folk som har skyggelapper og tror de innehar den hele og fulle sanhet. Særlig når deres kilder er bevist feil gang på gang på gang.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjort noe med linker eller gif-bilder.

Litt morsomt at du sier at jeg har skyggelapper, for det er akkurat det jeg synes du har. Faktumet at du synes at "kildene våres" blir motbevist er en bekreftelse på at du synger med et kor som har sin egen alternative realitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje bare en bug, men merkelig tid å få det på. Prøver igjen.

Kortversjonen av videoen i min første post som viser sammenhengen mellom Mossad og Dick Cheney

Forskjellen på meg og deg Gavekort var at jeg tok det "autoriteten" fortalte meg, helt til jeg leste litt fra den andre siden av leiren. Personlig er det en gåte at folk fortsatt kjøper dette elendige pisspreiket om 19 arabere med avbitertenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alan Sabrosky is a ten-year US Marine Corps veteran and a 1986 graduate of the U. S. Army War College. He is also a writer and consultant specializing in national and international security affairs. In December 1988, he received the Superior Civilian Service Award after more than five years of service at the U.S. Army War College as Director of Studies, Strategic Studies Institute, and holder of the General of the Army Douglas MacArthur Chair of Research. Sabrosky's teaching and research appointments have included the United States Military Academy, the Center for Strategic and International Studies (CSIS), Middlebury College and Catholic University; while in government service, he held concurrent adjunct professorships at Georgetown University and the Johns Hopkins University School of Advanced International Studies (SAIS).

Sabrosky has lectured widely on defense and foreign affairs in the United States and abroad.

http://speedydeletion.wikia.com/wiki/Alan_Sabrosky

Wikipedia har slettet han, merkelig  nok. Er Danny Jowenko også en antisemitt og tinfoilhat dude?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begge de personene du refererer til har null kredibilitet/betydning utenfor konspirasjonsteoretiker-sirkelen, som er årsaken til at det blir slettet fra Wikipedia.

Les deg opp på dette for å forstå hvorfor du må gå inn på "speedydeletion.wikia.com" for å finne informasjon: https://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Fringe_theories

Andre ressurser du virkelig har bruk for:

http://www.ntnu.no/viko/kildekritikk

http://www.scientificamerican.com/article/the-conspiracy-theory-director/

Edit: Dette gjelder selvsagt bare om du stoler på at Wikimedia Foundation, NTNU og Scientific American ikke er en del av en ond, jødisk konspirasjon. ;)

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begge de personene du refererer til har null kredibilitet/betydning utenfor konspirasjonsteoretiker-sirkelen, som er årsaken til at det blir slettet fra Wikipedia.

Les deg opp på dette for å forstå hvorfor du må gå inn på "speedydeletion.wikia.com" for å finne informasjon: https://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Fringe_theories

Edit: Dette gjelder selvsagt bare om du stoler på at Wikimedia Foundation, NTNU og Scientific American ikke er en del av en ond, jødisk konspirasjon. ;)

Når ble wikipedia en pålitelig kilde? Wikipedia er en organisasjon av amatører, som opererer etter de facto demokratiske prinsipper. Dersom wikipedia hadde eksistert i Norge for tusen år siden, så ville siden sagt at jorden var flat. Dessuten er siden svært sårbar for manipulasjon fra eksterne aktører med en egen agenda.

Jeg registrerer at du ser på det som en del av din rolle som forumveileder å postulere hvilke kilder som er pålitelige og ikke. Dette kan det sies mye om, men det holder kanskje å anmerke at dette er hverken god debattskikk, eller logisk holdbar argumentasjon?

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Når ble wikipedia en pålitelig kilde? Wikipedia er en organisasjon av amatører, som opererer etter de facto demokratiske prinsipper. Dersom wikipedia hadde eksistert i Norge for tusen år siden, så ville siden sagt at jorden var flat. Dessuten er siden svært sårbar for manipulasjon fra eksterne aktører med en egen agenda.

Jeg registrerer at du ser på det som en del av din rolle som forumveileder å postulere hvilke kilder som er pålitelige og ikke. Dette kan det sies mye om, men det holder kanskje å anmerke at dette er hverken god debattskikk, eller logisk holdbar argumentasjon?

Faktumet at du spør meg om Wikipedia er en pålitelig kilde understreker at du ikke forstår hva jeg snakker om. Trykk på linken min. Det er Wikipedia som snakker om hvordan Wikipedia fungerer.  :roll:

*sette strek på "du som veileder"-taljen*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...