Spillredaksjonen Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 I denne episoden tar vi en titt på Uncharted Nathan Drake Edition, snakker om en av de mange hemmelighetene i Grand Theft Auto V, og snuser litt på Star Wars Battlefront-betaen som kommer.Gamer.no rePLAY - episode 2 Lenke til kommentar
Daniel Lange Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Feedback ønskes folkens! Forhåpentligvis er dette bedre enn forrige episode Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Mer gameplay er bra, greenscreen er mye bedre nå. Kanskje få bedre farger i fremtiden, dåkker bi ganske gul/rosa:) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Takk, bra episode . Satt pris på mer gameplay innhold. Liker fremdeles ikke den hoppete klippinga, men følte det var mer pustepauser i forhold til sist, så det er bra. Lenke til kommentar
Daniel Lange Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Mer gameplay er bra, greenscreen er mye bedre nå. Kanskje få bedre farger i fremtiden, dåkker bi ganske gul/rosa:) Det kommer mer gameplay i neste episode Takk, bra episode . Satt pris på mer gameplay innhold. Liker fremdeles ikke den hoppete klippinga, men følte det var mer pustepauser i forhold til sist, så det er bra. Jeg vet, dessverre var dette det beste jeg fikk til denne gangen, vi winger det meste vi gjør, så det å repetere seg selv blir dog veldig unaturlig. MEN! Det jeg fokuserer på, er så og si ren tale. DVS, at dette også kunne fint fungert som en podcast. Så Lydkvaliteten er definitivt et stort fokus for oss. At det blir litt jumpcuts får det dessverre bare bli da vi ikke har noe fast manus, det blir for falskt føler vi. Glad du likte det! Det kommer fortsatt mer forbedringer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå