Gå til innhold

Gjettum, Bærum 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Der var du tilbake, med kreativ blender og i farger!

Ble stilige linjer og lyset gjør absolutt bildet enda bedre. Tøff komp, og personen tilfører bildet det lille ekstra. (bare for og gjenta meg selv....)

Lenke til kommentar

Fine linjer innover/oppover i bildet. Lysdråpene skaper også en linje - bra !

Vennlig hilsen Ragnar

Der var du tilbake, med kreativ blender og i farger!

Ble stilige linjer og lyset gjør absolutt bildet enda bedre. Tøff komp, og personen tilfører bildet det lille ekstra. (bare for og gjenta meg selv....)

Tusen takk Ragnar og Pål. Ikke så veldig kreativt dette bildet, sliter litt med inspirasjonen for tiden, men jeg følte jeg burde dele ett eller annet...

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ikke så veldig kreativt dette bildet, sliter litt med inspirasjonen for tiden, men jeg følte jeg burde dele ett eller annet...

Henning

Tja, synes nå det var kreativt som sagt.

Inspirasjonen kommer og går, og det er ikke slik at du MÅ dele ett eller annet, men vi blir selvfølgelig fornøyd når du kommer på banen:-)

Er vel en periode hvor fokus ligger andre steder.....

Lenke til kommentar

Ikke så veldig kreativt dette bildet, sliter litt med inspirasjonen for tiden, men jeg følte jeg burde dele ett eller annet...

Henning

Tja, synes nå det var kreativt som sagt.

Inspirasjonen kommer og går, og det er ikke slik at du MÅ dele ett eller annet, men vi blir selvfølgelig fornøyd når du kommer på banen:-)

Er vel en periode hvor fokus ligger andre steder.....

Tja, jeg føler liksom at jeg har tatt mange lignende bilder før. Jo, det blir vel kanskje et nytt motiv å rette linsa mot nå etterhvert ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...