Joachim_F Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Inkluderer private meldinger og informasjon om hva du har støttet.Store mengder brukerdata publisert på nettet etter Patreon-hack Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Men Ars Technica påpeker at hvis hackerne har tilgang på kildekoden, kan de kanskje også ha tilgang på krypteringsnøkkelen.Dere hadde ikke kompetanse til å vurdere dette selv? Bcrypt er enveis - det finnes ingen nøkkel. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Dere hadde ikke kompetanse til å vurdere dette selv? Bcrypt er enveis - det finnes ingen nøkkel. Beklager, jeg misforsto/leste feil da jeg jobbet med artikkelen. Jeg har fikset dette nå, takk for tips. Lenke til kommentar
VonGrav Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Bytte passord ja... jaja.. Når må vi ikke det? Går ikke en uke uten at en tjeneste blir hacket og vi må byttee alle slags passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå